کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاري آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده در تهران

16 مرداد 1396 ساعت 15:40

دومین دوره آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده همزمان با تهران در ساير استانها نيز برگزار شد.


به گزارش ميگنا در این آزمون كه صبح امروز 16 مردادماه با حضور 4 هزار و 209 نفر شرکت كننده در سراسر كشور برگزار گرديد تعداد 1280 مدرس كه داراي حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند پذیرفته و بعد از انجام مصاحبه تخصصي جذب خواهند شد. بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این آزمون از استان تهران و کمترین آنها از استان بوشهر بودند.

رئيس اداره انجمن اولياء و مربيان تهران گفت: درشهرتهران بيش از 401نفر داوطلب با حضور در دبيرستان البرز در این آزمون شرکت كردند كه از این تعداد 129 نفر مرد و 272نفر زن بودند.
 
كامياب صدري افزود: ظرف دو هفته آينده اسامي داوطلباني كه به 60درصد سئوالات آزمون پاسخ صحيح داده باشند از طريق سايت انجمن اولیاء اعلام خواهد شد.

وي درباره شرایط مدرسان آموزش خانواده گفت: مدرسین باید دارای حداقل مدرک فوق لیسانس باشند، البته رشته تحصیلی ملاک نیست. این افراد باید متاهل باشند و سابقه تالیف و حضور در کارگاه‌های مختلف را داشته باشند. پیش بینی می‌کنیم از این تعداد 300 نفر حداقل نمره ار کسب کنند و گزینش شوند که ما در نهایت 40 نفر را طبق سهمیه، جذب می‌کنیم. حقوق و مزایای این افراد طبق بخشنامه‌های اداری برقرار می‌شود.

قرار است مدرساني که درمراحل آزمون و مصاحبه پذیرفته می‌شوند در دوره‌های آموزشی كه در شهریور ماه برگزار مي شود نيز شرکت کنند تا با سر فصل‌های جدید و مسائل تربیتی روز بیشتر آشنا شوند و سالانه نيز همه مدرسان آموزش خانواده باید حداقل ۱۶ ساعت دوره آموزشی را بگذرانند.


کد مطلب: 41556

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41556/برگزاري-آزمون-جذب-مدرسان-آموزش-خانواده-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir