جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۲
کد مطلب: 41835
۱

تقدیر سازمان بهداشت جهانی از ایران به دلیل پوشش گسترده بیمه‌ای

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ثمین‌ صدیقی‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی‌ در حاشیه برگزاری نشست کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر‌ و در جمع خبرنگاران، گفت: اقدامات و خدماتی که طی 4 سال اخیر در بخش سلامت ایران انجام گرفته بسیار مطلوب و رضایت‌بخش است به گونه‌ای که با اجرای خیلی خوب برنامه بیمه‌ای ایران تاکنون 95 درصد از جمعیت این کشور برای بهره‌مندی از خدمات پیشگیری و حتی درمانی ارزان‌ قیمت و رایگان با حمایت‌های دولت و وزارت بهداشت این کشور تحت پوشش‌ بیمه پایه قرار گرفته‌اند.

وی همچنین با اشاره به اجرای پایلوت‌ طرح ایراپن‌ در 4 منطقه کشور، افزود: البته اجرای پایلوت این طرح تقریباً یک و نیم سال است که در ایران شروع شده اما در همین مدت اندک تأثیرات و نتایج آن به قدری خوب و مطلوب بوده که با نظارت‌هایی که انجام داده‌ایم به این نتیجه رسیدیم که اجرا و ادامه این طرح در ایران نسبت به سایر کشورهای‌ منطقه موفقیت‌آمیزتر‌ و ضروری است.

نماینده سازمان بهداشت جهانی با بیان اینکه نحوه استقرار و عملیاتی‌ شدن طرح ایراپن‌ در سراسر ایران یکی از چالش‌های اصلی است ادامه داد: این طرح پروژه کوچکی نیست‌ و توسعه آن، هزینه‌، نیروی کارآمد، مشارکت عمومی و اهتمام ویژه‌ای را می‌طلبد‌ بنابراین افزایش همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم ایران در این زمینه می‌تواند به وزارت بهداشت واقعاً کمک‌ کند.

می‌دانیم که وزیر بهداشت ایران به خوبی از پس این کار برمی‌آید و ما هم در این زمینه به ایشان برای ارتقاء سطح سلامت ایران یقیناً‌ کمک می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!