کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر دانشگاه‌ها تفکیک شود پس کجا با همسر آینده خود آشنا شویم!

7 مرداد 1390 ساعت 12:59


طنز/ سوالات این روزهای دانشجویان معترض به تفکیک جنسیتی جمع کثیری از دانشجویان به طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها از هر نوع، اعتراض دارند؛ باشد که راهی تازه برای انتخاب همسر مناسب گشوده شود.
باشگاه جوانی برنا/   البته بر همگان واضح و مبرهن است که همانا دانشگاه یک محیط کاملا فرهنگی است که این روزها برخی نمی‌گذارند فرهنگ جای خودش را در دانشگاه باز کند و از آن‌جا که مقوله فرهنگ بسیار مهم و پیچیده بوده و نوشتن درباره آن مثنوی هفتاد من کاغذ است لذا به صحبت درباره بخش کوچکی از آن اکتفا می‌کنم. اصولا یکی از کارکردهای دانشگاه، آشنایی با همسر دلخواه است و از آن جایی که برای این آشنایی یک سال یا دو سال زمان کافی نیست و کل دوره کارشناسی باید برای آن وقت صرف شود( چون انتخاب همسر به همین راحتی‌ها نیست) لذا در همین راستا جمع کثیری از دانشجویان به طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه ها از هر نوع اعتراض دارند باشد که راهی تازه برای انتخاب همسر مناسب گشوده شود. لازم به ذکر است که برخی از دانشجویان ترم آخری معتقدند که اگر پیش از این نسبت به تفکیک جنسیتی سلف سرویس و ... اعتراض می‌شد امروز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم! در ادامه سوالات و ابهاماتی را که سبب ساز این اعتراض همگانی بوده است آورده‌ایم تا شاید با پاسخ‌گویی به آن‌ها این اعتراض نیز خود به خود رفع شده وعده ای جوان راهی خانه‌های بخت شوند. بدیهی است در صورت پاسخ‌گویی به این ابهامات و رفع آن همه دانشجویان از طرح تفکیک جنسیتی استقبال خواهند کرد. - دانشجویان دختر و پسر کجا با هم آشنا شوند؟
- کجا از هم جزوه بگیرند؟
- چطور سرکلاس خودی نشان بدهند؟
- راهکارپیشنهادی برای گذراندن وقت کلاس به جز حرف زدن درباره برخی افراد چیست؟
- کپی دانشجویی کمی گران نیست؟
- از چه کسی جزوه بگیریم؟
- چطور با همسر آینده‌مان آشنا شویم؟
- چگونه بدون دیدن تیپ وی درباره سلیقه او قضاوت کنیم؟
- از کجا بفهمیم که فرد مورد نظر پولدار است یا خیر؟
- با فرد مورد نظر کجا آشنا شویم؟
- چگونه بدون درس خواندن نمره بیاوریم؟
- ایستگاه سرویس دانشگاه کجاست؟
- چگونه در حذف و اضافه کلاس را از حد نصاب بیاندازیم؟
- به چه کسی سرکلاس بخندیم؟
- سرانجام ازدواج دانشجویی و هدایای اهدایی دانشگاه چه خواهد شد؟
چگونه بودن نوبت به حج مشرف شویم؟(دردل یک دانشجوی دختر)
- فرق دانشگاه با دبیرستان در چیست؟
- در صورت اعمال این طرح آرایش و مانتوهای کوتاه مجاز است یا خیر؟
با توجه به این که این سوالات از پرطرفدارترین سوالات دانشجویان بوده است بدیهی است که پاسخ دادن به آنها همگان را راضی خواهد نمود ضمن این که مهلت پاسخگویی به سوالات نود دقیقه است! با تشکر کلی دانشجوی معترض


کد مطلب: 4203

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/4203/اگر-دانشگاه-ها-تفکیک-شود-کجا-همسر-آینده-خود-آشنا-شویم

میگنا
  https://www.migna.ir