کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت بهداشت استخدام می کند

11 آبان 1396 ساعت 22:41

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از مجوز استخدام برای ۱۱ هزار و پانصد نفر در وزارت بهداشت و درمان با برگزاری آزمون خبر داد.


به گزارش میزان، جمشید انصاری درخصوص برنامه‌های سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اینکه نیروی موجود هر دستگاهی برای انجام وظایف و مأموریت‌های آن دستگاه کافی است یا خیر، جای بحث و گفت‌وگو دارد، زیرا زمانی که گفته می‌شود نیروی انسانی دولت مازاد است، این نیروی اضافی در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.
وی تاکید کرد: اگر بنا باشد هر دستگاه اجرایی بگوید کمبود نیروی انسانی دارد، باید به طور کلی در همه دستگاه‌ها این کمبود وجود داشته‌باشد، در بدنه دولت کمبود نیروی انسانی وجود ندارد؛ اما درخصوص وزارت بهداشت و درمان برای تخت‌های بیمارستانی جدید در اورژانس و بخش‌های درمانی ویژه نظیر سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو که نزدیک به ۲۶ هزار تخت می‌شود؛ ۱۱ هزار و پانصد مجوز استخدام برای این وزارت خانه ابلاغ شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اگر مقدمات کار فراهم شود، در پایان پاییز آزمون استخدامی برگزار می‌شود، البته برای سالیان گذشته، چون تخت‌های بیمارستانی آماده بهره‌برداری نبود این مجوز وجود نداشت، بنابراین برای تخت‌های جدید وزارتخانه مجوز استخدام ابلاغ شده‌است.


کد مطلب: 42314

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42314/وزارت-بهداشت-استخدام-می-کند

میگنا
  https://www.migna.ir