کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعضای کارگروه مشاوره شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی انتخاب شدند

1 دی 1396 ساعت 23:00

اعضای کارگروه مشاوره شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۱۴۴ این شورا انتخاب شدند.


به گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۴۴شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل برگزار شد. در ابتدای این جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های این شورا در حوزه چاپ و انتشار کتاب‌های مورد نیاز ارائه کرد.
سپس با رأی مثبت اعضاء عبدالله شفیع‌آبادی، حسین سلیمی بجستانی،  یوسفعلی عطاری، مهدی زارع بهرام‌آبادی،  خدابخش احمدی، حسین قمری کیوی،  رحمت‌الله نورانی پور،  عذرا اعتمادی تودشکی، کیومرث فرح‌بخش، ناصر یوسفی،  محمد خدایاری فرد و حسن ملکی به عضویت در کارگروه مشاوره انتخاب شدند.

ضمناً اعضا مقرر کردند تا این کارگروه با عضویت تعداد دیگری از اساتید دانشگاه‌های مختلف و اساتید حوزه علمیه قم تکمیل شود. دستور بعدی جلسه شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی بررسی برنامه آموزشی و سرفصل درسی «رشته مطالعات ارتباطات» در مقطع کارشناسی بود که گزارشی در این زمینه توسط دکتر محمد مهدی فرقانی، رئیس کارگروه فرهنگ، ارتباطات و رسانه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی ارائه شد. در این گزارش با اشاره به تاریخچه مختصر این رشته، برخی از موارد بازنگری شده در این برنامه درسی نیز تشریح شده است.


کد مطلب: 42776

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42776/اعضای-کارگروه-مشاوره-شورای-تحول-ارتقاء-علوم-انسانی-انتخاب-شدند

میگنا
  https://www.migna.ir