سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۸:۰۱
کد مطلب: 43680
۰

تصویب آیین‌نامه‌ ادامه تحصیل دانشجویان ورزشکار مدال آور

تصویب آیین‌نامه‌ ادامه تحصیل دانشجویان ورزشکار مدال آور
میگنا: دکتر مجتبی صدیقی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، قرار بر این شد تا مدال آوران و قهرمانان دانشجو نیز از تمام امکانات و مزایای ورزشکاران قهرمان و مدال آور کشور برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۹ به میزبانی شهر ناپولی ایتالیا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیم تیراندازی دانشجویان تمرینات خود را از هم اکنون آغاز کرده است و سایر رشته‌ها نیز از سال آینده اردوهای خود را بر پا خواهند کرد تا با آمادگی بیشتری ورزشکاران خود را عازم این رقابت‌ها کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت حضور دختران دانشجو در رقابت‌های یونیورسیاد و حضور ۳۰ درصدی دختران دانشجو در یونیورسیاد ۲۰۱۷ تایوان، سعی خواهیم کرد در یونیورسیاد بعدی که در ایتالیا برگزار می‌شود تعداد دختران دانشجو را تا ۵۰ درصد افزایش دهیم.

دکتر محمدرضا دهخدا، رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی با بیان اینکه در بیست و نهمین یونیورسیاد جهان کاروان ورزشی ایران با کمتر از ۷۰ دانشجوی دختر و پسر توانست ۲۳ مدال شامل هشت طلا، چهار نقره و یازده برنز کسب کند، گفت: اگر چه جایگاه ایران نسبت به دوره قبل یک پله سقوط داشت، اما تعداد مدال‌ها از نظر کمی و کیفی افزایش پیدا کرده بود.

وی افزود: تاکنون بیش از هزار دانشجو در سراسر کشور از مزایای تحصیل در دانشگاه های کشور به عنوان قهرمان و مدال آور استفاده می‌کنند و ما به دنبال این هستیم تا امکان ادامه تحصیل سایر مدال آوران و قهرمانان دانشجو را در بهترین دانشگاه های کشور فراهم کنیم.

دکتر دهخدا خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید این را بدانند که دوره قهرمانی و مدال آوری بسیار کوتاه است، اما با تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان مدیران برتر و توانمند کشور به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این مراسم از مدال‌آوران، مربیان و سرپرستان تیم‌های والیبال، ووشو، تیراندازی باکمان، شمشیر بازی، وزنه برداری و تکواندو و همچنین از همراهان کاروان ایران در یونیورسیاد چین تایپه با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد
مرجع : ايسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
چرا همیشه بدنبال این هستیم که بدانیم چرا گل خار دارد؟ بیایید گاهی بدنبال آن باشیم که بدانیم چرا خار گل دارد؟