کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات کمپین حمایت از زوج‌های نابارور

خبرگزاری تسنیم , 23 فروردين 1397 ساعت 12:00

سومین کمپین حمایت از زوجین نابارور همزمان با هفته سلامت برگزار می‌شود.


میگنا: عباسیان - دبیر کمپین حمایت از زوجین نابارور در توضیحات بیشتر درباره زمان برگزاری این کمپین که از یک الی 7 اردیبهست ماه برگزار می‌شود، در زمینه اهداف این کمپین اظهار داشت: بررسی و مشاوره رایگان به زوجین نابارو که تاکنون امکان دسترسی به مراکز درمان ناباروی را نداشته و از علت و چگونگی امکان درمان خود اطلاعی ندارند، در این کمپین صورت می‌پذیرد.

دبیر کمپین حمایت از زوجین نابارور ادامه داد: همچنین مشاوره رایگان به زوجین ناباروی که علیرغم تلاش‌های درمانی متعدد؛ درمان نشدند از دیگر اهداف کمپین حمایت از زوجین نابارور است.

وی تصریح کرد: در نهایت اطلاع رسانی به عموم مردم در چگونگی پیشگیری و یا مواجهه با ناباروری و همچنین اطلاع رسانی به زوجین ناباروری که نگران از داشتن فرزند سالم هستند از اهداف کمپین حمایت از زوجین نابارور است.

گفتنی است؛ ثبت‌نام از زوجین نابارور برای بررسی و مشاوره رایگان از طریق وبگاه کمپین حمایت از زوجین نابارور به آدرس Barvari.org امکانپذیر است.
همچنین محورهای عمده اطلاع رسانی کمپین حمایت از زوجین نابارور دربرگیرنده -روشهای نوین درمان ناباروی -حفظ باروری در مواجهه با بیماری و افزایش سن -سلامت باروری و اطمینان از تولد فرزند سالم- عوامل خطر ابتلاء به ناباروری (عوامل زیست محیطی، دخاینات، تغذیه ...) و در نهایت اهدای گامت، جنین و چالش‌های‌ پیش‌رو است.


کد مطلب: 43989

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/43989/جزئیات-کمپین-حمایت-زوج-های-نابارور

میگنا
  https://www.migna.ir