کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشتمین کنگره آسیب‌شناسی خانواده در دانشگاه بهشتی برگزار می‌شود

5 ارديبهشت 1397 ساعت 19:31

هشتمین کنگره ملی آسیب‌شناسی خانواده وچهارمین جشنواره خانواده پژوهی، یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 اردیبهشت ماه با حضور اندیشمندان و متخصصان در تالار حضرت فاطمه زهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.


ميگنا: خانواده به عنوان بنیاد جامعه از مهم­ترین نهادهای اجتماعی است، اگرچه با توجه به اهمیت مقوله خانواده تحقیقات و مطالعات فراوانی انجام شده است اما تحقیقات یکپارچه نگر و چند بعدی در این زمینه نیازمند تعامل نزدیک محققان و تبادل یافته­ های علمی در رشته­های مختلف و مرتبط با خانواده است. مطالعات ساختارها، فرایندها، رویکردهای آسیب شناختی و مداخل ه­ای خاص خانواده ایرانی از جمله مقولاتی است که نیازمند توجه فراوان است با اتخاذ چنین رویکردی به دنبال برگزاری شش دوره کنگره آسیب­شناسی خانواده در ایران پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با همکاری دیگر مراکز علمی و اجرایی کشور هشتمین کنگره ملی آسیب­ شناسی خانواده را سازماندهی و برگزار می­ نماید.
 
پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با هدف ترغیب پژوهشگران به کار در حوزه حوزه خانواده و نیز گردآوری و نشر یافته‌های پژوهش‌ها، هشتمین کنگره آسیب‌شناسی خانواده و چهارمین جشنواره خانواده پژوهی را با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران برگزار می‌کند.

فرهنگ و خانواده،‌ تحکیم خانواده، مرور تجربه‌های ایرانی و خانواده در عصر جدید، فرصت‌ها و تهدیدها، محورهای کنگره هشتم هستند. جشنواره خانواده‌پژوهی با هدف حمایت از پژوهشگران در حوزه خانواده، قصد دارد دانشجویان، استادان و پژوهشگران سراسر کشور را به انجام تحقیقات پیرامون نیازهای خانواده ایرانی ترغیب و تشویق کند. روانشناسی،‌روانپزشکی،‌مددکاری،‌جامعه‌شناسی، حقوق،‌اقتصاد، سیاست‌گذاری محورهای اصلی چهارمین جشنواره ملی خانواده‌پژوهی است.
کارگاه‌های کنگره در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 10 و 11 اردیبهشت در محل پژوهشکده خانواده برگزار خواهد شد.
شرکت در کنگره دارای امتیاز بازآموزی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.

رییس کنگره: دکتر سید حسن صدوق
دبیر علمی: دکتر فرشته موتابی
دبیر اجرایی: دکتر پریسا سید موسوی
 
تلفن تماس با دبيرخانه: 29902396-021
وبسايت همايش: اينجــــــــــــا


کد مطلب: 44103

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44103/هشتمین-کنگره-آسیب-شناسی-خانواده-دانشگاه-بهشتی-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir