کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشجویان سال آخر رشته پزشکی می توانند به استخدام اداره کل پزشکی قانونی استان تهران

9 مرداد 1397 ساعت 7:06

طبق هماهنگی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اداره کل پزشکی قانونی امکان استخدام و جذب دانشجویان پزشکی سال آخر با تعهد خدمت فراهم شد.


ميگنا: بر اساس مجوز استخدامی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، دانشجویان سال آخر رشته پزشکی (که از طریق کنکور سراسری) پذیرفته شده اند، می توانند به شرط تعهد خدمت و مشروط به داشتن شرایط لازم، به استخدام این اداره کل با برقراری حقوق و مزایای مصوب در استان تهران در آیند.

روابط عمومی معاونت دانشجویی: علاقمندان می توانند برای هماهنگی اولیه توسط هر یک از داوطلبان قبل از مراجعه حضوری به معاونت پزشکی و آزمایشگاهی این اداره کل با تلفن ۷۷۵۰۳۱۵۹ تماس گرفته و در زمان و مهلت مقرر نسبت به حضور و مصاحبه اقدام کنند.

توضیح اینکه، آدرس معاونت پزشکی و آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی: تهران، خیابان طالقانی، بهار جنوبی، پلاک ۱۰۸ است و دانشجویان شهرهای دیگر نیز بر طبق همین مصوبه و مجوزهای اخذ شده (استخدام پزشک عمومی) می توانند به اداره کل سازمان پزشکی قانونی شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

نکته قابل توجه در این اطلاعیه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع تخصص و فوق تخصص در رشته های مورد نیاز سازمان برای دانشجویان متعهد و استخدام شده وجود دارد.


کد مطلب: 44949

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44949/دانشجویان-سال-آخر-رشته-پزشکی-می-توانند-استخدام-اداره-کل-قانونی-استان-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir