کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

14 شهريور 1397 ساعت 22:06

طهرانچی با صدور حکمی رضا مسعودی را به سمت سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد منصوب کرد.


میگنا: محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر رضا مسعودی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات منصوب کرد.در این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا مسعودی
با اهداء سلام و تحیات؛
با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده شما، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات" منصوب می شوید.
انتظار می رود با بهره ­گیری از ظرفیت­ های انسانی و زیرساختی این واحد و با جذب نخبگان و دانشمندان جوان و تجربیات استادان پیشکسوت شاخص نسبت به ایجاد دانشگاهی پیشرو و موثر در پیشرفت علمی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در عرصه علم و فناوری و سیاست های کلی نظام علم و فناوری ابلاغی معظم له و نقشه علمی جامع کشور و اسناد بالادستی دانشگاه و تحقق چشم انداز "دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه­ ها در افق 1404" گام بردارید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره ­گیری شایسته از توانمندی­ های سرمایه­ های انسانی دانشگاه تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.
محمدمهدی طهرانچی
 
بر طبق این گزارش، دکتر رضا مسعودی استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی است و پیشتر معاون پژوهشی و ریاست پژوهشکده لیرز و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی را عهده‌دار بوده است.


کد مطلب: 45301

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/45301/انتصاب-سرپرست-واحد-علوم-تحقیقات-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir