پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۰
کد مطلب: 45349
۶
۱
شاهکار کنکوري هاي يك مدرسه:

17 نفر از یک کلاس در رشته پزشکی قبول شدند!

17 نفر از یک کلاس در رشته پزشکی قبول شدند!
به گزارش میگنا، نظرمحمد اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قبولی 17 دانش آموز از یک مدرسه در شهرستان مرزی سراوان( استان سيستان و بلوچستان) در رشته پزشکی و داروسازی در کنکور سراسری خبر داد.

وی بیان کرد: این موفقیت نتیجه برنامه‌ریزی‌های مدون 4 ساله و مجموعه فعالیت های مکمل و بسته های آموزشی، آزمونی، تحلیل عملکرد دانش آموزان  بوده است و این نتیجه حاصل شده تا حدود زیادی قابل پیش‌بینی بود.

رئیس دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان افزود: این دانش آموزان همان هایی بودند که بعد از گذرندن پایه اول به سمت رشته هی مورد علاقه شان هدایت شدند.

وی ادامه داد: برخی از دانش آموزان در رشته علوم تجربی تحصیل کرده بودند اما به سمت درس های علوم انسانی بیشتر راغب بودند و ما هیچ اجباری برای تغییر مسیر علاقه‌شان نداشتیم و زمینه را برای تحصیلشان در رشته مورد علاقه آنها فراهم کردیم.
اربابی بیان کرد: در این مسیر در مدرسه خود 365 روزه کار کردیم و برای هر لحظه دانش آموزان برنامه ریزی کرده‌ایم و معلمان خالصانه وقف دانش آموزان بودند.


تمامی سهمیه‌های پزشکی را جذب کردیم
رئیس دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان بیان کرد: توجه انجمن اولیا مربیان، دبیران و خیران به دانش آموزان بسیار موثر بوده و خیرانی داشتیم که در تامین هزینه های شبانه روزی دانش آموزان ایثارگرانه مشارکت کردند و خداروشکر که توانستیم این اعتماد را حفظ کنیم.

وی افزود: نتیجه را که دیروز دیدیم اشک شوق ناخواسته از چشمانمان جاری شد نه بخاطر اینکه از یک کلاس و مدرسه و شهرستان 17 دانش آموز رشته پزشکی را آوردند، صرفا به خاطر اینکه خداوند به این دانش آموزان لطف کرده و زحماتشان نادیده گرفته نشد.

رئیس دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان گفت: این کلاس 30 نفر دانش آموز داشت که توانستند تمام سهمیه هایی که برای مناطق محروم در حوزه علوم تجربی و رشته پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی اختصاص یافته بود را جذب کنند.

وی ادامه داد: معلمان این مدرسه همه بومی استان سیستان و بلوچستان و اکثرا از شهرستان سراوان هستند که خداروشکر دانش آموزانشان به خوبی زحماتشان را جبران کردند.

رئیس دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان با بیان اینکه از خانواده های این دانش آموزان که همراهی کامل را با معلمان مدرسه داشتند، تشکر می‌کنیم، افزود: برگزاری اعتکاف علمی و برگزاری آزمون های مختلف برنامه‌ای برای دانش آموزان از جمله اقداماتی بوده که برای تقویت پایه درسی دانش آموزان انجام شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
این دانش آموزان از بخش بلوچستان استان سیستان وبلوچستان هستندوازمنطقه محروم هستندوباسعی وتلاششان به رتبه های عالی دست پیداکردند،ان شاالله موفق باشند
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
چرا همیشه بدنبال این هستیم که بدانیم چرا گل خار دارد؟ بیایید گاهی بدنبال آن باشیم که بدانیم چرا خار گل دارد؟