جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۱
کد مطلب: 45378
۷
۲

واکنش وزیر بهداشت به تعداد زیاد پذیرفته شدگان پزشکی از سیستان و بلوچستان + عکس

واکنش وزیر بهداشت به تعداد زیاد پذیرفته شدگان پزشکی از سیستان و بلوچستان + عکس
میگنا: دكتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود با عنوان «خبری با عطری دلنشین» منتشر کرده، آورده است:
«در هجوم خبرهای ناامیدکننده این روزها، خبری دلنشین چون رایحه عطر سیب، جانم را آرامش بخشید؛ قبولی تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز سیستان و بلوچستانی در رشته‌های پزشکی.

هرچند این خبر چندان مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت، اما در میان ساکنان سختکوش آن استان پهناور، موجی از شادمانی و امیدواری پدید آورد و دلسوزان عرصه بهداشت و درمان کشور را به شکفتن جوانه‌های تازه بر درخت نوپای طرح تحول سلامت، دلگرم‌تر از پیش ساخت.

با این امید که همه ما، در انتشار بهتر و بیشتر خبرهایی از این دست، تلاش کنیم؛ موفقیت تمام جوانان برومند کشور، به‌ویژه آنان را که تا چند روز دیگر مشغول آموختن و کسب تجربه در رشته‌های مختلف پزشکی می‌شوند تا التیام‌بخش درد هموطنان باشند، از درگاه پروردگار متعال خواهانم.


 
گفتني است در كنكور 1397  هفده نفر از دانش آموزان یک کلاس مدرسه اي در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان در رشته‌های پزشکی و دارو سازی در کنکور سراسری قبول شدند.

نظرمحمد اربابي مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان گفت: این موفقیت نتیجه برنامه‌ریزی‌های مدون 4 ساله و تحلیل عملکرد دانش آموزان بوده است . نظرمحمد اربابی گفت: این کلاس 30 نفر دانش آموز داشت که توانستند تمام سهمیه‌هایی را که برای مناطق محروم در حوزه علوم تجربی ، رشته پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی اختصاص یافته بود ، جذب کنند .

تبریک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دانش آموزان سراوانی
دكتر هاشمي شهري رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور پیامی پذیرش ۱۶ دانش آموز دبیرستان شهید ‌مطهری سراوان در رشته پزشکی و یک دانش آموز در رشته داروسازی را تبریک گفت.
مرجع : خبرگزاري ايسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

رحيمي
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اين افتخار حاصل زحمات معلمان بي ادعاي مدارس دولتي آموزش و پرورشه كه در مناطق محروم كشور خدمت مي كنن . اين وسط من موندم چرا آموزش و پرورشي ها سكوت كردند . اين تبريكات رو بايد وزير اموزش و پرورش بگه نه وزير بهداشت . 12 سال دانش آموز در اختيار معلمان بوده حالا چرا علوم پزشكي ها دارن بهره برداري مي كنن. درود بر همه معلمان و مشاوران مدارس
خوش بحال خانواده اشان
Iran, Islamic Republic of
شهرسراوان یکی از شهرهای بخش بلوچستان استان سیستان وبلوچستان، استان محروم کشوراست واین دانش آموزها با تلاششان توانستند رشته های عالی قبول شوند،به خانواده اشان تبریک میگویم
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
شکست خوردن و زمین خوردن یک اتفاق است تسلیم‌شدن و بلندنشدن یک انتخاب است. نگذار انتخاب‌هایت اسیر اتفاق‌ها شود..!!!