سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ / ۰۷:۴۶
کد مطلب: 45425
۱

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷
میگنا: سیدمحمد بطحایی  وزیر آموزش‌ و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان شهید، از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌نظران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان خواست تا با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرآیندهای ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش  همراهی نمایند.

در متن کامل این پیام آمده است: رویش شکوفه‌های مهربانی بر درخت دانش و طنین آشنا و شورانگیز زنگ مدرسه در حیاطی به وسعت ایران اسلامی و پژواک گل‌واژه‌های قلب‌های سرشار از شوق حضور در کلاس درس؛ نویدبخش شروع مهر و آغاز بهاردانایی و توانایی است.

یاد و خاطره رشادت‌های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را در هفته دفاع مقدس و روزهای حیات بخش محرم و نهضت جاودانه حضرت سیدالشهدا(ع) گرامی می‌دارم.

تلاش همه ما این است که سال تحصیلی 98-97 سرآغازی برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ، حرکت به سمت بسط هر چه بیشتر فرهنگ گفت‌وگو و همدلی و نیز سال ترویج نشاط در تمامی مدارس کشور و سال تکریم هرچه بیشتر مقام و منزلت اجتماعی معلمان شریف باشد.

اینجانب از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌نظران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان خواستارم با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرایندهای ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش همراهی نمایند و حرکت پیشگامانه‌ آموزش و پرورش را در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی توسعه و تعمیق بخشند.

به غنچه‌های نوشکفته و شکوفه های نورسته، نونهالان و نوجوانان و جوانان آینده‌ساز و معلمان اندیشمند ایران زمین، ورود به گلستان دانایی و بوستان توانایی را خوش‌آمد و خیر مقدم عرض می‌کنم و برای تمامی شما عزیزان دانش‌آموز، اولیای گرامی و معلمان شریف آرزوی سعادت و سرافرازی در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) دارم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...