جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۰ / ۱۴:۳۷
کد مطلب: 4659
۰

گزارش تصویری / افتتاح بخش سی سی یو و آی سی یو بیمارستان لواسانی

مراسم افتتاح بخش سی سی یو و آی سی یو بیمارستان شهید لواسانی صبح امروز شنبه با حضور رحمت‌الله حافظی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی برگزار شد. نوبت انتظار جراحی در بیمارستانهای تامین اجتماعی تهران کاهش یافت
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران، از کاهش نوبت انتظار برای اعمال جراحی در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی خبر داد و افزود: هم اکنون نوبت جراحی در بیمارستان شهید معیری از 6 ماه به یک هفته کاهش یافته است.
به گزارش مهر، دکتر محسن نبیونی روز شنبه در مراسم افتتاح بخشهای جدید بیمارستان شهید دکتر لواسانی در شرق تهران افزود: در چندماه گذشته از طریق جابجایی پزشکان برای فعالیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی توانستیم بسیاری از ردیفهای خالی درمانی را پر کنیم و از ظرفیت مراکز ملکی استفاده بهینه داشته باشیم. وی با اشاره به افزایش 6 درصدی بیماران بستری در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان تهران طی 6 ماه گذشته، گفت: بیشتر  این افزایشها در بیمارستانهای فیاض‌بخش، لبافی‌نژاد و ورامین بوده است.
 
نبیونی در ادامه به افزایش تعداد جراحیهای سنگین در مراکز ملکی تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: تعداد جراحیهای سنگین در بیمارستان شهید معیری 40 درصد و در بیمارستان فیاض‌بخش 20 درصد رشد داشته و در دی‌کلینک ابوریحان نیز 8 برابر شده است.
 
وی با بیان اینکه پیش از این بیمه‌ شدگان فشارهای بسیاری به دلیل پشت نوبت ماندن برای عمل جراحی متحمل می‌شدند، خاطرنشان کرد: پشت نوبت ماندنهای 6 ماهه در بیمارستان شهید معیری هم‌اکنون به یک هفته کاهش یافته است.
 
نبیونی درباره بیمارستان شهید دکتر لواسانی نیز گفت: از سال 72 که نخستین عمل جراحی قلب در این بیمارستان انجام شده تا کنون پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه شاهد بوده‌ایم و اکنون دشوارترین اعمال جراحی قلب در بیمارستان شهید لواسانی انجام می‌شود.
 
به گفته وی، کل تخت مصوب این بیمارستان 340 تخت است که از این تعداد، 276 تخت با میزان اشغال 83 درصد فعال است.
 
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به افتتاح چند واحد CCU و Post CCU در بیمارستان شهید لواسانی، افزود: با افتتاح بخشهای جدید، هم‌اکنون حداقل 12 تخت به ظرفیت تختهای CCU در این بیمارستان افزوده شده است.
   
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛ رزق و روزیتون رو هم میرسونه! خوش قلب باشید