جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۰ / ۱۴:۲۹
کد مطلب: 4711
۰
۱

زمان دقیق اعلام نتایج 4کنکور دانشگاه آزاد/ جزئیات پذیرش و زمان ثبت‌نام

اعلام نتايج آزمون ارشد درپنجشنبه و كنكور در يكشنبه
آغاز ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان ارشد از19شهريور رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از زمان دقیق اعلام نتایج چهار کنکور این دانشگاه خبر داد و گفت: نتایج کنکورهای پزشکی و غیرپزشکی 13شهریور، نتایج کنکور ارشد 10 شهریور، نتایج کنکور دکتری هفته آخر شهریور و نتیجه کنکور کاردانی دانشگاه 14 شهریورماه اعلام می شود.
به گزارش مهر، عبدالله سجادی جاغرق امروز سه شنبه 8 شهریورماه در نشست خبری از اعلام زمان دقیق نتایج چهار کنکور پزشکی و غیرپزشکی، کارشناسی ارشد، کاردانی پیوسته و دکتری دانشگاه آزاد که در سال جاری برگزار شد، خبر داد. جزئیات پذیرش کنکور سراسری 90 دانشگاه آزاد به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، نتایج نهایی کنکور سراسری سال 90 این دانشگاه، روز یکشنبه 13 شهریورماه ساعت 19 در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com اعلام می شود. وی درباره زمان دقیق ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی، گفت: در این کنکور 486 هزار و 56 نفر در 8 هزار و 251 کد رشته محل پذیرفته شده نهایی به شمار می آیند که از 26 تا 31 شهریورماه مهلت ثبت نام دارند. سجادی جاغرق درباره سهم داوطلبان در آزمون و نتایج به دست آمده در این کنکور به برخی نکات اشاره کرد و گفت: سهم داوطلبان زن پذیرفته شده 51 درصد و سهم داوطلبان مرد در پذیرش 49 درصد بوده است. وی گفت: 59 درصد پذیرفته شدگان در انتخاب اول، 32 درصد در انتخابهای دوم تا سوم و 9 درصد در انتخاب دانشگاه پذیرفته شده اند. به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، 25 درصد سوابق تحصیلی در پذیرش داوطلبان موثر بوده است و به غیر از رشته فنی مهندسی که درصد شرکت‌ کنندگان مرد بیشتر از شرکت کنندگان زن‌ است، در سایر آزمونها تعداد شرکت کنندگان زن بالاتر از شرکت کنندگان مرد بود. جزئیات کنکور سراسری کارشناسی ارشد 90 سجادی جاغرق در ادامه این نشست خبری، با اشاره به اعلام دقیق زمان انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد 90 دانشگاه آزاد، گفت: ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 10 شهریورماه داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.com می توانند از نتیجه نهایی خود در کنکور کارشناسی ارشد مطلع شوند. وی ادامه داد: در این آزمون 34 هزار نفر در یک هزار و 651 کد رشته محل پذیرفته شدند که از 19 تا 21 شهریورماه مهلت ثبت نام دارند. رئیس مرکز آزمون گفت: 57 درصد داوطلبان مرد و 43 درصد زن هستند و حدود 3 هزار نفر هم در بخش بدون آزمون پذیرفته شدند.
  جزئیات کنکور کاردانی پیوسته 90 دانشگاه آزاد به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، نتایج نهایی کنکور کاردانی پیوسته این دانشگاه ساعت 19 روز دوشنبه 14 شهریورماه در پایگاه اینترنتی www.azmoon.com اعلام می شود و داوطلبان می توانند از نتایج خود در این پایگاه مطلع شوند. وی گفت: در این کنکور 133 هزار و 772 نفر پذیرفته شده نهایی هستند که در روزهای 3 و 4 مهرماه می توانند ثبت نام کنند. جزئیات کنکور دکتری 90 دانشگاه آزاد رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری این دانشگاه در هفته آخر شهریورماه اعلام می شود. وی گفت: در این کنکور حدود 2 هزار و 500 داوطلب پذیرفته می شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

بهاره
Iran, Islamic Republic of
بسیارممنون از اطلاع رسانی به موقع و مفیدتان اگر امکانش وجود دارد لطفا زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 90 دانشگاه آزاد ،دانشگاه علی آباد کتول در استان گلستان را در سایت قرار دهید . با سپاس فراوان از زحماتتان . موفق باشید.
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.