جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۳
کد مطلب: 47169
۰

دعوت از فرهنگیان برای شرکت در جشنواره «تجربه‌های موفق مدارس»

دعوت از فرهنگیان برای شرکت در جشنواره «تجربه‌های موفق مدارس»
به گزارش میگنا، مرتضی مجدفر دبیر نخستین جشنواره ملی «تجربه‌های موفق مدارس» با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره تا ۳۱خرداد ۹۸ آثار را می‌پذیرد، اظهارکرد: جشنواره ملی"تجربه‌های موفق مدارس" در محورهای برنامه‌ریزی و مدیریت، فرآیند آموزش، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی، مشارکت والدین و جامعه محلی، فضا و تجهیزات، اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، امور ویژه و آموزش و تحقق حقوق شهروندی که خاص دوره دوم متوسطه است، برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: نخستین جشنواره ملی «تجربه‌های موفق مدارس» از سوی وزارت آموزش‌وپرورش و دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود و هفته اول مرداد ماه نتایج داوری آثار اعلام و در هفته اول شهریورماه جشنواره برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی"تجربه‌های موفق مدارس" خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی تجربه‌ها و ایده‌های موفق، مؤثر و نوآورانه ازجمله مهم‌ترین راهکارهای عملی برای مدارس است و یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره یادگیری از یکدیگر است چراکه مدارس ما دارای تجارب غنی هستند و می‌توانند از همدیگر یاد بگیرند و تجربه‌آموزی کنند.

مجد فر بابیان اینکه برای ارسال آثار هیچ محدودیتی پیش‌بینی‌نشده است، گفت: مدیران، معاونان، مربیان و معلمان در تمامی مدارس دولتی، غیردولی، روستایی، عشایری و شهری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و باوجود همه تفاوت‌ها،‌ کمبودها و چالش‌های مربوط به هر مدرسه، موقعیت‌ها، تجربه‌ها و ایده‌هایی وجود دارند که می‌توانند به ارتقا و بهبود کیفیت انجام فعالیت‌ها و به‌طورکلی بهبود عملکرد مدارس منجر شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: ارسال آثار تنها از طریق سایت جشنواره امکان‌پذیر است و برای طرح‌هایی که نیاز به‌راستی آزمایی دارند، ارسال ۱۰ تصویر و فیلم ۱۰ دقیقه‌ای نیز پیش‌بینی‌شده است.

دبیر جشنواره ملی"تجربه‌های موفق مدارس" با اشاره به چگونگی استفاده از آثار برگزیدگان، اظهار کرد: آثار برگزیدگان به‌صورت یک بانک اطلاعاتی بر روی سایت قرار می‌گیرد و مدیران مدارس می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین به برگزیدگان نهایی جوایزی اهدا خواهد شد و آثار برگزیدگان نیمه‌نهایی در کتابچه جشنواره چاپ خواهد گردید.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، مجد فر در پایان گفت: هم‌زمان با جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس نمایشگاه جانبی دستاوردهای آموزشی مدارس، سازمان‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و محصولات آموزشی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.
مرجع : وزارت آموزش و پرورش
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
ز باغ رعيت، گر مَلك خورد سيبي / برآرند غلامان، درخت از بيخ