جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۱
کد مطلب: 47348
۲

دیدار رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با خانواده شهید صیاد شیرازی

دیدار رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با خانواده شهید صیاد شیرازی
شخصیت سالم و با صلابت شهید صیاد شیرازی را هرگز فراموش نمی کنم
در این دیدار معنوی و صمیمی، دکتر محمد حاتمی بیان داشت: از این که توفیق داشتم به عنوان رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره به دیدار خانواده معظم سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی نائل شوم خدا را شکر می کنم.

وی افزود: خانواده شهدا، میراث گران مایه و محفل معنویت آن ها برای مردم هستند و همه مسئولان ضرورت دارد با این خانواده ها ملاقات و دیدار داشته باشند.

حاتمی، گفت: بنده افتخار داشتم که در مدت ۱۵ سال مسئولیتم در سمت رئیس سیمای شاهد، همیشه مورد لطف و محبت آن ها باشم و در زمان مسئولیتم در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، تلاش می کنم این پیوند را حفظ کنم.

وی ادامه داد: خوشحالیم دو تن از اعضاء خانواده شهید صیاد شیرازی(فرزند و نوه ایشان) روان شناس هستند. من به تمام روان شناسان و مشاوران سراسر کشور، توصیه می کنم خانواده معظم شهدا را فراموش نکنند و تلاش کنند در منطقه و شهر خود به دیدار این خانواده های عزیز رفته و کسب فیض کنند.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، با ذکر دو خاطره از شهید صیاد شیرازی، اظهار داشت: شخصیت سالم و با صلابت او را هرگز فراموش نمی کنم. ایشان انسانی تکامل یافته و بی نظیر بودند‌. خدمات او در جنگ و نام وی از حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نخواهد شد‌.


برنامه دیدار با روان شناسان و مشاوران ایثارگر را تداوم خواهیم داد
پس از بیانات رئیس سازمان، حجت الاسلام مظاهری کیاسری، مشاور رئیس سازمان، اظهار داشت: ملاقات با روان شناسان و مشاوران عضو خانواده های معظم شاهد، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، در دستور کار ریاست جدید سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور قرار دارد.

وی افزود: این روزها مصادف با عملیات فتح المبین است. انتخاب خانواده شهید صیاد شیرازی نیز به واسطه این که دختر و نوه بزرگوار ایشان روان شناس هستند و البته به دلیل رشادت های جاودانه این شهید عزیزمان در عملیات بزرگ فتح المبین است‌ روح شان شاد. رئیس سازمان اتحادیه مشاوران و روان شناسان ایثارگر(سامرا)، گفت: دکتر مریم صیاد شیرازی عضو سامرا هستند و ما در سازمان نظام برنامه دیدار با مشاوران و روان شناسان ایثارگر را تداوم خواهیم داد.
 

مرحوم پدرم به روان شناسی علاقه مند بود
در ادامه دکتر مریم صیاد شیرازی فرزند شهید بزرگوار اظهار داشت: از حضور رئیس سازمان نظام و همراهان بسیار تشکر می کنم و انتصاب دکتر حاتمی را به ریاست سازمان تبریک می گویم. امیدوارم در دوره جدید شاهد موفقیت و پیشبرد امور سازمان باشیم.

وی افزود: من در دانشگاه الزهرا (س) مشغول فعالیت هستم. مرحوم پدرم به روان شناسی علاقه مند بود و من آگاهانه این رشته را انتخاب کردم.

دکتر صیاد شیرازی، ادامه داد: من از روان شناسی در وهله اول جهت تربیت فرزندان و امور خانواده استفاده می کنم و در وهله دوم به دیگران کمک می کنم.

وی افزود: ۲۰ سال است در حوزه روان شناسی در حال فعالیت هستم. آماده ام با سازمان خصوصا بخش بومی سازی رشته همکاری کنم و فعالیت هایی را نیز در این خصوص شروع کرده ام.

گفتنی است در این دیدار دکتر لیل آبادی قائم مقام سازمان اتحادیه مشاوران و روان شناسان ایثارگر(سامرا) رئیس سازمان را همراهی کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی