چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - 22 Sep 2021
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۰
کد مطلب: 47584
۱
وزیر آموزش انگلیس با هدف مقابله با محتوای مضر در اینترنت درخواست کرد

سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر

سلفیِ کمتر، واقعیتِ بیشتر
میگنا: «دامیان هیندز»، وزیر آموزش انگلیس خواستار انتشار "سِلفی‌"های کمتر و "واقعیت"‌های بیشتر از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و نسبت به خشونت‌ها و زورگویی‌های آنلاین و فشاری که "تصاویر منفی" در رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روان افراد وارد می‌کنند، هشدار داد.

یک گزارش بین‌المللی منتشر شده در این هفته نشان داد که انگلیس در میان ۴۸ کشورِ‌ مطالعه شده، بیشترین مشکل را از نظر زورگویی‌های سایبری دارد.

هیندز از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای آنلاین خواسته تا مسوولیت جدی‌تری را در محافظت از جوانان در برابر زورگویی‌ها و محتوای مضر در اینترنت بر عهده گیرند.

یک گزارش از سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نشان می‌دهد که مدیران مدارس انگلیسی بیش از هر کشور توسعه یافته دیگری با مشکلات زورگویی‌های آنلاین مواجه‌اند.

همچنین ۲۷ درصد از مدیران مدارس در انگلیس به طور هفتگی مجبور به رویارویی با عواقب زورگویی‌های سایبری میان دانش‌آموزان هستند. این در حالی است که میانگین این موضوع به طور بین‌المللی سه درصد است.

مدیر آموزش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی با بیان این که نباید از مدیران مدارس انتظار داشت با فشارهای ناشی از سوءاستفاده از طریق رسانه‌های اجتماعی مقابله کنند، مقررات واضح‌تری برای حمایت از مدارس را خواستار شد تا مدارس مجبور به مقابله تنهایی با این معضلات نشوند.

دامیان هیندز از سلبریتی‌ها نیز خواسته تا با دقت بیشتری تصاویر و دیگر محتواها را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنند. او هم‌چنین اظهار داشته که با توجه به حضور همیشگی‌ تلفن‌های همراه فشاری که به جوانان وارد می‌کنند، بیشتر بوده و هیچ‌کس از زورگیری‌های آنلاین در امان نیست.

بنا بر گزارش بی‌بی‌سی، وزیر آموزش انگلیس اعلام کرده که درس‌های مربوط به روابط از سال آینده در برنامه تحصیلی دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که به جوانان در مورد "اهمیت رفتار ایمن و قابل قبول آنلاین" آموزش خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۵ روش تقویت روحیه و انرژی مثبت در زندگی
زن‌ها بوی ترس را می‌فهمند؟
قوانین خانه امن
اختلالی که با تغییر فصل خود را نشان می‌دهد
پنج مهارت افراد موفق که در مدرسه یاد نمی‌گیریم
چرا بلاگرنماها مضر هستند؟/ خسارات مادی و معنوی بلاگرها به کاربران فضای مجازی چیست؟
خود شفقتی برای اختلال اضطراب اجتماعی
۱۷ روش یادگیری دوست داشتن خود و شاد بودن
چگونه احساس تنهایی نکنیم ؟
ششمین مرحله سوگواری چیست؟ آیا این مراحل را درست فهمیده‌ایم؟
خودکارآمدی؛ چرا باید خودمان را باور داشته باشیم؟
چرا هیچ‌وقت به اندازۀ کافی وقت نداریم؟
چرا همیشه بدنبال این هستیم که بدانیم چرا گل خار دارد؟ بیایید گاهی بدنبال آن باشیم که بدانیم چرا خار گل دارد؟