پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۷
کد مطلب: 48644
۲

هزینه یک جلسه مشاوره روانشناسی چقدر است؟

هزینه یک جلسه مشاوره روانشناسی چقدر است؟
میگنا: دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به تعرفه یا ویزیت روانشناسی و مشاوره بیان کرد:  تعرفه روانشناسی و مشاوره را سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تعیین و نرخ گذاری می‌کند و بر این اساس برای روانشناس کارشناسی ارشد هر ۴۵ دقیقه ویزیت روانشناسی و مشاوره ۹۰ هزار تومان و برای فارغ التحصیلان دکتری روانشناسی و مشاوره  ۱۳۰ هزار تومان است.

وی درباره اینکه در صورت مشاهده تخلف تعرفه‌ای از سوی روانشناسان و مشاوران مردم چگونه باید موضوع را دنبال کنند؟ اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف تعرفه‌ای از سوی روانشناسان و مشاوران به سایت سازمان نظام روانشناسی مراجعه کنند و با شماره بازرسی که در سایت درج شده است، تماس بگیرند و موضوع تخلف تعرفه روانشناسی و مشاوره را به بخش بازرسی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کنند و ما بلافاصله اقدام می‌کنیم.


تعرفه بالای خدمات روانشناسی و مشاوره به نفع بیمه‌ها نیست
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره علت مراجعه نکردن مردم به روانشناسان و مشاوران را عنوان کرد و گفت: تعرفه بالای روانشناسی و مشاوره موجب شده است که بسیاری از مرد به ویژه قشر کم درآمد و آسیب پذیر به روانشناس و مشاور مراجعه نکنند.

حاتمی با طرح پوشش بیمه‌ای خدمات روانشناسی و مشاوره اشاره کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که بتوانیم طرح پوشش بیمه‌ای اقشار آسیب پذیر در هیئت وزیران مطرح شود و در این صورت این اقشار بتوانند از خدمات روانشناسی و مشاوره بهره‌مند شوند، اما چون از نظر اقتصادی به نفع بیمه‌ها نیست، تصویب آین طرح هنوز اجرایی نشده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره درباره لزوم توجه به سلامت روان و روانشناس خانواده اظهار کرد: باید به سلامت روان مردم مانند سلامت جسم اهمیت دارد و همان گونه که پزشک خانواده داریم، روانشناس و مشاور خانواده نیز داشته باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .