پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ / ۰۹:۰۴
کد مطلب: 4880
۰

شرط ويژه پذيرش داوطلبان جذب هيئت علمي فارغ‌التحصيل دانشگاه‌هاي خارج

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از عدم پذیرش داوطلبان جذب هیئت علمی که از دانشگاه‌های خارج از کشور فازغ‌التحصیل شده و ارزیابی مدرک تحصیلی ندارند، خبر داد و گفت: این داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام نسبت به ارزیابی مدارک تحصیلی خود توسط مراجع ذیربط اقدام کنند.
 محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر که ثبت‌نام جذب اعضای هیئت علمی به صورت اینترنتی اعلام و ارسال هر گونه اطلاعات اشتباه و ناقص متقاضی به عنوان ثبت‌نام ناقص تلقی شده است و در مرحله اولیه پالایش اطلاعات ثبت‌نام کان لم یکن تلقی و حذف خواهد شد. وی برای بالا بردن ضریب موفقیت در جذب اولویت‌های انتخابی داوطلبان به آن‌ها توصیه کرد با توجه به دانشگاه‌ محل تحصیل و نمره معدل کل پایان مقاطع تحصیلی، سوابق علمی و پژوهشی نسبت به انتخاب اولویت‌های مورد نظر مبادرت کنند.
 
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی گفت: متقاضیانی که از دانشگاه‌های کشورهای دیگر فارغ التحصیل شده‌اند قبل از ثبت‌نام باید نسبت به ارزیابی مدارک تحصیلی خود توسط مراجع ذیربط در وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان آموزش پزشکی مبادرت کرده و اطلاعات جامع‌تری نسبت به جایگاه علمی دانشگاه محل تحصیل و اولویت‌های مورد نظر خود به دست آورند. وی تأکید کرد که دانشگاه‌ها از پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه‌های خارج از کشور که مدارک تحصیلی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارزیابی و تأیید نشده باشد، خودداری می‌کنند. مردانی از داوطلبان خواست تا شماره تلفن، نشانی پست الکترونیک، ایمیل و بخش روش‌های تماس را به صورت دقیق وارد کنند چراکه تماس‌های بعدی با متقاضیان از این طریق خواهد بود. وی تنها مسیر جذب اعضاء هیئت علمی را شرکت در فراخوان سراسری و معرفی از طریق سایت مرکز جذب به نشانی http://msrt.ir/sites/jazbgstieیا jazb.msrt.ir اعلام کرد و گفت: اعلام نتیجه شرکت در فراخوان و رسیدگی به اعتراضات بررسی مجدد پرونده‌ها در مرحله اول به عهده دانشگاه مورد نظر بوده و در صورت عدم پاسخگویی متقاضیان می‌توانند از طریق سایت مرکز جذب در خواست کتبی و مستندات پیگیری از طریق دانشگاه بر روی سایت مراتب را پیگیری کنند. رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خاطرنشان کرد: تنها متقاضیانی که از پایان نامه مقطع دکترای خود دفاع کرده باشند و گواهی موقت دکتری خود را از دانشگاه محل تحصیل خود دریافت کرده باشند، مجاز به انتخاب اولویت‌های اعلام شده در سطح دکتری تخصصی هستند.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی