کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ 2 معلم سیستان و بلوچستانی بر اثر آنفولانزا

خبرگزاری ایرنا , 15 آذر 1398 ساعت 12:21

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از فوت دو نفر از فرهنگیان و تعطیلی کلیه مدارس این استان بر اثر ویروس آنفولانزا خبر داد.


میگنا: داوود گلی مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان درباره فوت دو معلم این استان بر اثر آنفولانزا گفت: درپی شیوع آنفولانزا در استان سیستان و بلوچستان متاسفانه طی دو روز گذشته دو نفر از همکاران فرهنگی ما فوت کردند.

وی ادامه داد: در روز دوازدهم آذر ماه مرحوم آقای ولی محمد بلوچ در منطقه لاشار استان سیستان و بلوچستان و همچنین در تاریخ سیزدهم آذر مرحوم آقای ادهم بارانی در شهرستان دلگان بر اثر آنفولانزا جان خود را از دست دادند.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که آیا این دو شخص پیش تر سابقه بیماری داشتند یا خیر گفت: ما از آن حیث ورود نکرده‌ایم اما با تشخیص گروه پزشکی این دو فرهنگی بر اثر سرایت آنفولانزا فوت کردند.

وی درباره تعطیلی مدارس این استان به خاطر شیوع ویروس آنفولانزا توضیح داد: با عنایت به گزارش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و درخواست اداره کل آموزش و پرورش و موافقت استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا،تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی تا روز یکشنبه ۱۷ آذرماه تعطیل اعلام می گردد.

وی افزود:شروع فعالیت مدارس در سراسر استان از روز دوشنبه ۱۸ آذر خواهد بود.

 
گفتنی است آنفلوآنزا نوعی بیماری ویروسی است که سیستم تنفسی را درگیر می کند و قابل درمان توسط آنتی بیوتیک نمی باشد.


کد مطلب: 49059

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/49059/مرگ-2-معلم-سیستان-بلوچستانی-اثر-آنفولانزا

میگنا
  https://www.migna.ir