کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره درخمینی شهر اصفهان اعلام کرد

ما باید در مجلس و دولت روان شناس و مشاور داشته باشیم

پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره , 16 آذر 1398 ساعت 11:09

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: روان شناسان و مشاوران می توانند نقش فعال و تاثیرگذاری در معادلات سیاسی و اجتماعی جامعه ایفاء نمایند.


میگنا: دکتر محمد حاتمی روز پنج شنبه 14 آذرماه در سفری به استان اصفهان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، با توصیه دانشجویان بر دانش افزایی، علم اندوزی و استفاده از فرصت ها دردوران تحصیل اظهار داشت: جهت فعالیت حرفه ای پس از فارغ التحصیلی باید دوره های عملی در دانشگاه و پس از فراغت تحصیل گذرانده باشید زیرا در فعالیت حرفه ای اصل بر این است که بتوانید به دیگران کمک کنید.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره افزود: سازمان نظام مسئول فعالیت حرفه ای شماست هرچند دانشگاه ها در مبحث فعالیت عملی شما ضعف دارند، اما شما با مطالبه گری میتوانید زمینه های تجربه اندوزی و کسب مهارت عملی را در دانشگاه فراهم آورید.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز روانشناسی و مشاوره در جامعه مطرح شده است و کم کم جایگاه خود را پیدا خواهد کرد، اما ما نیازمند آن هستیم در اسناد بالادستی و سیاستگذاری های کلان به مسئله پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی روانی توجه ویژه ای شود و یکی از راههائی که این مهم میسر خواهد شد، حضور فعال روان شناسان و مشاوران در معادلات سیاسی و اجتماعی است.

حاتمی افزود: ما باید در مجلس و دولت افراد روان شناس و مشاور داشته باشیم و توصیه من این است کسانی که زمینه کاندیدای مجلس شدن را دارند، حتما بروند ثبت نام نمایند و در این چند ماه(تا انتخابات) در استان ها با کسانی که می خواهند به مجلس بروند باب مذاکره را باز کنند و از آن ها خواسته شود در زمان نمایندگی به مسئله سلامت روان، پیشگیری و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره توجه ویژه ای نمایند.
 


کد مطلب: 49067

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/49067/باید-مجلس-دولت-روان-شناس-مشاور-داشته-باشیم

میگنا
  https://www.migna.ir