کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعرفه مصوب یک جلسه مشاوره روانشناسان اعلام شد

5 بهمن 1398 ساعت 7:39

تعرفه مصوب شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره برای کلیه کارشناسان ارشد و دکتری تخصصی روانشناسان و مشاوران کشور اعلام شد.


میگنا: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر تعرفه دریافتی مصوب شورای مرکزی از مراجعان برای کلیه درمانگران با مدارك کارشناسان ارشد و دکتری تخصصی رشته های مرتبط(روانشناسی و مشاوره) برای تشکیل یک جلسه درمان 45 دقیقه ای در سراسر کشور به شرح زیر است:

1- کارشناسی ارشد 90 هزار تومان
2-دکتری 130 هزار تومان



دكتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور خبر داد: طی جلسات فوری با هیات بدوی تعرفه‌های روانشناسان و مشاوران کشور، مشاوران باید به ترتیب در مقطع کارشناسی برای ۴۵ دقیقه ارائه خدمت باید مبلغ ۹۰ هزار تومان از مراجعه‌کننده کسب و در مقطع دکتری و اساتید برجسته کشور برای برای ۴۵ دقیقه ارائه خدمت مبلغ ۱۳۰ هزار تومان دریافت کنند.

او افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از نرخ و تعرفه روانشناسی و مشاوره کشور اطلاعات بدست آورند و همچنین با ورود به بخش معرفی روانشناسان اسامی ۶ هزار روانشناس موردتایید این سازمان را دریافت کنند.

گفتنی است دریافت مبالغ بیشتر از تعرفه اعلام شده تخلف و منجر به پیگیری از سوی مراجع قانونی خواهد شد. اما بنا بر سیاست هر مرکز ارائه دهنده خدمات روانشناسی و مشاوره دریافت مبالغ کمتر از مبالغ اعلام شده بر عهده آن سازمان يا واحد مربوطه است.

حاتمی در ادامه یادآوری کرد: هموطنان می‌توانند در صورت بروز تخلف از سوی روانشناسان و مشاورانی که پروانه آن‌ها در مطب‌ها موجود است، با شماره بازررسی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور (۶۶۹۰۳۵۴۴) تماس بگیرند و تخلف را اعلام کنند.

 


 


کد مطلب: 49506

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/49506/تعرفه-مصوب-یک-جلسه-مشاوره-روانشناسان-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir