پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۰
کد مطلب: 50774
۱
۱

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت تمدید شد
سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹ تمدید شد و داوطلبان فرصت دارند تا از تاریخ دوم تا چهارم تیر ماه ۱۳۹۹ به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
 
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد:  با عنایت به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبنی بر برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی ( PhD ) به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، با توجه به اینکه برخی از حوزه های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) در نوبت های برگزاری آزمون به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند لذا از لیست محل های برگزار کننده آزمون حذف می شوند. بنابراین داوطلبانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند لازم است طی روزهای دوشنبه دوم تا چهارشنبه چهارم تیرماه ۱۳۹۹  نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

تغییر محل برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت (Ph.D)
هاشمی نظری تاکید کرد: در حوزه های حذف شده به هیچ عنوان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹ برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه ها را انتخاب کرده اند، در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام نکنند، مرکز سنجش آموزش پزشکی  به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را بطور خودکار برای این دسته از داوطلبان تعیین خواهد کرد.

رییس سنجش پزشکی گفت: حوزه هایی که از لیست محل های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی ( Ph . D ) سال ۱۳۹۹ حذف شده اند، پردیس جلفا، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی فسا، دانشگاه علوم پزشکی گناباد و  دانشگاه علوم پزشکی نیشابور هستند.

او ادامه داد: فقط داوطلبانی که حوزه های حذف شده را به عنوان محل آزمون دکتری وزارت بهداشت انتخاب کرده اند موظف به تغییر محل آزمون خود هستند. سایر داوطلبان (کسانی که سایر حوزه ها را انتخاب کرده اند) هم در صورت تمایل می توانند محل آزمون خود را تغییر دهند.

زمان بندی آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت (Ph.D)
هاشمی نظری از تغییر شیوه زمان بندی برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: شیوه برگزاری آزمون، همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) بوده اما نوبت بندی برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبق جدول اعلامی در سایت سنجش پزشکی تغییر کرده  است و ساعت شروع فرایند آزمون های صبح از ساعت ۸ صبح و آزمون های عصر از ساعت ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.

او تاکید کرد: لازم است داوطلبان به دقت جدول زمان بندی برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مطالعه کنند و بر اساس رشته خود در روز و نوبت مربوطه در محل آزمون حضور داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ف
Iran, Islamic Republic of
سطحی بود خیلی
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!