سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ / ۱۰:۱۳
کد مطلب: 5096
۰
۳

کارمندان زحمتکش دانشگاه ازاد اسلامی را دریابید

جمعی از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به الف،‌ب خشی از مشکلات خود را برای ما ارسال کردند.
 
به گزارش الف، خلاصه متن این نامه به شرح زیر است:
 
با سلام خدمت خوانندگان عزیز
در ابتدا باید بگویم که تمامی حقایقی که در این نامه خواهید خواند (با دلیل و مدرک کافی) و واقعی بوده و هیچگونه دروغ، نفع شخصی و خصومت شخصی را مد نظر ندارد و تنها در جهت احقاق حقوق انسانی و ملی 35000 نفر کارمندان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی که در 365 واحد دانشگاهی دانشگاه ازاد اسلامی که در حال خدمت به ایران و ملت ایران می باشند خواهد بود. انشاالله که گوش شنوایی و چشم بینایی و دست گیرایی پیدا شود. لطفا به پیوست ها توجه کنید.
 
به شرح ذیل می باشد:
 
1- حقوق: آقایان مسئول لطفا به حکم کارگزینی به پیوست 1 و 2 توجه کنید. هر دو لیسانس و تقریبا با سابقه یکسان میباشند. حکم دانشگاه تهران یک میلیون و یکصد هزار تومان بوده ولی حکم دانشگاه آزاد هفتصد هزار تومان در سال 1390 می باشد. قابل ذکر است که اضافه کارکرد فیش حقوق دانشگاه تهران نیامده و بطور مستقیم به فرد پرداخت میشود ولی در دانشگاه ازاد اضافه کار در فیش قید می شود. به علت اینکه از فیش دانشگاه تهران در هنگام کسر مالیات از میزان اضافه کار کاسته نشود. در صورتیکه دانشگاه آزاد مالیات از اضافه کار کسر میکند. آیا این تبعیض انصاف است؟ نکته دیگر اینکه در اسفند 89 دانشگاه تهران بر طبق بخشنامه وزارت علوم هیت امنای دانشگاه های ایران بر طبق سابقه از 175000 تومان تا 250000 تومان به حقوق کار کارکنان اضافه کرده اند، در صورتیکه دانشگاه ازاد این بخشنامه را که از معاونت اموزش کل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری صادر گردیده اعمال نکرده است. همانطور که میدانید دانشگاه آزاد موظف است تمامی بخشنامه های معاونت آموزش وزارت علوم را اجرا کند.
در اینجا باید بگویم که دانشگاه آزاد مثل شتر مرغ عمل می کند. اگه به پیوست شماره 5 توجه کنید. قسمتی که دورش خط کشیده ام نوشته "همانند سازمان های دولتی و قانون هماهنگ پرداخت" جالبه مگه نه؟ ما کارمندان دانشگاه آزاد قانون هماهنگ پرداخت دولتی نداریم؟ آیا این تبعیض انصاف است؟ ما کارمندان دانشگاه آزاد قصد حسادت ورزی نداریم. فقط می خواهیم  عدالت را از دولت درخواست کنیم و به دکتر جاسبی اعلام کنیم که ما می فهمیم که چه کار دارید می کنید و کور نیستیم؛ بلکه این شما هستید که مثل کبک سرتان را در برف فرو برده اید:
  2 – وزارت کار: به  پیوست 3 و 4 توجه کنید. در سال 1371 دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت کار بخشنامه هایی صادر کرده اند که به پیوست ملاحظه می کنید. مبنی بر این که کارمندان دانشگاه از شمول قانون کار خارج گردیده اند. ظاهرا وزیر کار وقت، کارکنان بدبخت را از قانون کار منع کرده است. اما سوال اینجاست: آیا ما ایرانی نیستیم؟ آیا واقعا این عدالت اجتماعی است. کارمندان شریف دانشگاه آزاد حق و حقوق یک ایرانی را ندارند. آقای وزیر باید پاسخگو باشند، جاسبی هم همینطور. 3-محرومیت کارکنان از تحصیل: با توجه به این که اکثر ارگان های دولتی یک سهمیه به کارکنان میدهند در جهت افزایش سطح علمی کارکنان و دانشگاه، ولی اینجا درست بر عکس عمل می کنند و سنگ دانشگاه های دولتی و قانون هماهنگ پرداخت دولتی به سینه می زنند. دکتر جاسبی همه ایران را به نشستن سر کلاس درس دعوت میکند به جز کارکنان زحمتکش خود. آیا این تبعیض انصاف است؟   خلاصه بگوییم: از مقامات مسئول در این زمینه عاجزانه تقاضا می کنیم با طرح رنجنامه ما در مراجع قانونی مربوطه، نسبت به احقاق حقوق انسانی ما اقدام فرمایید.  
 جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست پرسید زان میانه یکی کودک یتیم کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت این اشک دیده‌ی من و خون دل شماست ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است آن پادشا که مال رعیت خورد گداست بر قطره‌ی سرشک یتیمان نظاره کن تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست
Iran, Islamic Republic of
چرا رئیس جمهور نمایندگان مجلس وزارت علوم به مشکلات کارمندان دانشگاه آزاد نمی رسند آیا دانشگاه آزاد زیر مجموعه وزرات علوم نیست آقای کامران دانشجو تاکی می خواهی سکوت کنند وچرا از روی مسائل دانشگاه آزاد رد می شوند
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه باید کرد؟؟؟http://www.dadkhahi.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3835&highlight=
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
شاید باورتون نشه اما دنیا به کوچک‌ترین خوبی‌های شما نیاز داره، خوب بمونید.