پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ / ۰۶:۴۵
کد مطلب: 51008
۲

یک متخصص مغز و اعصاب بر اثر کرونا جان باخت

یک متخصص مغز و اعصاب بر اثر کرونا جان باخت
دکتر مهدی نوروزی سروستانی که حدود ۱۵ سال در دشتستان طبابت می کرد و از پزشکان خوب و مجرب این شهر بود، پس از چند هفته درگیر شدن با کرونا ظهر امروز شنبه درگذشت.

بر اساس شنیده ها دکتر سروستانی در سفری که روز سه شنبه 24 تیرماه به اهواز و منزل بستگانش داشته به ویروس کرونا آلوده شده بود و پس از بازگشت به برازجان در تستی که از وی بعمل آمد مثبت اعلام شد و برای درمان به اهواز مراجعت کرد که نهایتا ظهر امروز در بیمارستانی در شهر اهواز، تسلیم امر حق شد.
 
مرحوم نوروزی بعد از دکتر خضر خلیلی، دكتر غلامرضا فخري و نادر حیدریان چهارمین مدافع سلامت استان بوشهر مي باشد كه در جبهه مبارزه با كرونا وخدمت به مردم به شهادت رسيده است.


در پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت درگذشت دکتر سروستانی آمده است:
"کادر بهداشت و درمان استان بوشهر و جامعه پزشکی، از بدو شیوع بیماری کرونا شجاعانه و ایثارگرانه، خطرات زیادی را به جان خریده و حماسه های جاوید خلق کرده اند که قطعا این جانفشانی ها به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ثبت خواهد شد و تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند. امیدوارم مردم عزیز استان بوشهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، قدردانی خود از کادر بهداشت و درمان را به منصه ظهور برسانند."
 
ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی به مناسبت درگذشت دکتر مهدی نوروز سروستانی بیان کرد: دشتستان بزرگ بار دیگر شاهد عروج یکی از مدافعان و مجاهدان عرصه سلامت است. درگذشت پزشک متعهد دکتر مهدی نوروز سروستانی متخصص مغز و اعصاب که بخشی از عمر پر برکت خود را صرف خدمت رسانی به مردم شهرستان دشتستان نمود همه ما را متالم و متأثر ساخت.

وی اضافه کرد: حاذقیت علمی، تعهد عملی و اخلاق نیکوی دکتر سروستانی بی شک در اذهان مردمان دشتستان بزرگ، نکو و مانا خواهد ماند.

رضایی ادامه داد: به نوبه خود درگذشت این پزشک فرهیخته و متعهد را به جامعه سلامت دشتستان بزرگ و استان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. امید داریم که بواسطه مجاهدت‌هایشان در عرصه خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین با اولیا الله محشور شوند.
مرجع : دیار جنوب
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
مشکل فکر های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است...