کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج توسط سازمان نظام روانشناسی استان کردستان

پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان , 6 مرداد 1399 ساعت 22:02

شورای سازمان نظام روانشناسی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان به مناسبت هفته ازدواج و در جهت اهمیت مشاوره و راهنمایی پیش از ازدواج اقدام به ارائه مشاوره رایگاه حضوری و غیرحضوری(تلفنی) به جوانان، زوج های جوان و خانواده ها می کند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ با نگاهی به آمار افزایش طلاق و رشد کم ازدواج در جامعه مشخص می شود که یکی از عوامل اصلی سوق پیدا کردن ازدواج ها به سوی طلاق انتخاب نامناسب بوده است. به‌طور کلی ضروری است افراد قبل از ازدواج و ایجاد وابستگی و دلبستگی به یکدیگر، به یک روانشناس متخصص یا مشاور خانواده مراجعه نموده و از کم و کیف صفات شخصیتی و سلامت روانشناختی خود و فردی که میخواهند با او ازدواج کنند، آگاه شوند.

هدف اصلی مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج، کمک به افراد برای انتخاب زوج مناسب است، این مرحله مهمترین مرحله‌ مشاوره ازدواج است زیرا جنبه‌ پیشگیری دارد و در صورت هدایت صحیح، موجب تأمین بهداشت روانی خانواده می‌شود.

مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج را بایدخیلی جدی در نظر گرفت زیرا مشاوره نرفتن قبل از ازدواج، ممکن است به قیمت مشاوره های پیش از طلاق تمام شود.

به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج و در راستای شناساندن اهمیت و جایگاه مشاوره در نزد جوانان، زوج های جوان و خانواده ها شورای سازمان نظام روانشناسی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان از روز چهارم لغایت نهم مردادماه اقدام به ارائه مشاوره رایگاه حضوری و غیرحضوری(تلفنی) به این گروه ها می کند.

دفاتر مشاوره آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به شرح زیر هستند:
1-دکتر ناصر یوسفی روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۴ تا ۸ عصر (حضوری) و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب تلفنی شماره ۳۳۲۴۹۱۹۵-۰۸۷ و۰۹۱۸۷۹۱۳۹۸۹
2- دکتر امید مرادی روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰صبح تا ۱۲ ظهر با شماره ۰۹۱۸۵۷۵۱۶۰۶
3-دکتر هادی نقدی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با شماره ۰۹۱۸۳۷۲۱۵۲۰ 
4-دکتر فایق یوسفی از روز شنبه تا ۵ شنبه ساعت ۴ عصر تا ۶ عصر با شماره ۰۹۱۸۶۴۵۶۵۹۹ واتساپ
5-دکتر احمد امانی از روز یکشنبه تا چهارشنبه حضوری ساعت ۱۶ تا ۲۰ با هماهنگی با شماره ۳۳۲۸۵۲۰۳-۰۸۷ و دوشنبه و سه شنبه ازساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر تلفنی با شماره ٣٣٦٦٠٥١٢-۰۸۷
6- خانم فریبا طیری از شنبه تا پنجشنبه صبح ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۱۹ با شماره ۰۹۱۸۳۷۱۶۰۲۸ و ۳۳۲۳۰۲۶۷ -۰۸۷


کد مطلب: 51064

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/51064/ارائه-مشاوره-روانشناسی-پیش-ازدواج-توسط-سازمان-نظام-استان-کردستان

میگنا
  https://www.migna.ir