جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۱۲
کد مطلب: 51158
۳
۴

روانشناس معروف آمریکایی اختلال روانی ترامپ را اعلام کرد!

روانشناس معروف آمریکایی اختلال روانی ترامپ را اعلام کرد!
اظهارات اخیر ترامپ درباره بی‌رقیب بودن،محبوبیت و سوپر‌استار بودنش سبب شد یک روانکاو سرشناس آمریکایی که از اساتید مدرسه پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن است بگوید دونالد ترامپ از اختلال شخصیت خودشیفته (نارسیسیسم) رنج می‌برد.
 
دکتر جان زینر از دانشمندان برجسته در زمینه روانشناسی در دانشگاه جرج واشنگتن می گوید که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دارای اختلال شخصیت خودشیفتگی است.

به گزارش نشریه ایندیپندنت، این محقق آمریکایی که رییس سابق واحد مطالعات درمانی خانواده در موسسه ملی بهداشت روانی آمریکا بوده در مصاحبه ای و در پاسخ به سوالی درباره ادعای ماری ترامپ خواهرزاده رییس جمهور آمریکا در کتاب خود درباره مشکلات روانی عمویش، به اختلال شخصیتی ترامپ اشاره کرد.

دکتر زیمر در ادامه این مصاحبه به بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا و مدیریت بد دولت این کشور برای مقابله با این همه گیری اشاره کرد و گفت: ما در یک طوفان قرار داریم که ترکیبی از یک همه گیری مرگبار و شکست کامل در رهبری این بحران توسط فردی هستیم که مسئول جلوگیری از این شرایط اضطرار ملی وحشتناک است.

این روانکاو آمریکایی اضافه کرد: دونالد ترامپ ما را به شکست کشاند چون وی همانطور که همیشه بوده بی کفایت است و از اختلال روانی بسیار شدیدی رنج می برد که وی را برای حضور در هر موضوعی که فراتر از نیاز شخصیت وی برای ستایش است، ناتوان می کند.

وی گفت: شرایط روانی که وی از آن رنج می برد به صورت رسمی به عنوان یک نمونه حاد اختلال شخصیتی خود شیفتگی به شمار می آید.

دکتر زینر گفت که این اختلال یک شکست در کودکی است و فراتر از آن توسعه یک حس درونی با ارزش بودن یا عزت نفس است.

درسال 2017 نیز دکتر زینر هشدار دادن بود که مشکل روانی ترامپ ممکن است یک تهدید وجودی برای جهان به شمار آید چون وی این قابلیت را دارد که در هر زمان از تسلیحات اتمی استفاده کند.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
یک منبع برای روانشناس معروف بودن دکتر جان زینر ارائه بدهید. همینطور کشکی مطلب ننویسید ، مطالبتون مزخرف و براساس طرف گیری سیاسی است واقعا شما خبرنگار هستید یا طرفدار سیاسی جناح خاص .
اندکی هم وجدان و اخلاق کاری داشته باشید .
آیا زمان آن خواهد رسید که انتشار اخبار درست و صحیح و بدون تبعیض توسط اشخاص سالم به دست مردم برسد !!!!!؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما لطفا به پاراگراف دوم این خبر دقت نمایید، نوشتند: به گزارش نشریه ایندیپندنت! یعنی اینکه خبر از منبع خارجی ترجمه شده است . بنابراین شما لطف کنید مراجعه کنید به سایت ایندیپندنت اعتراض نمایید. اینم آدرسش: https://www.independent.co.uk

ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
خوب شد ارجاع به منبع را از شما یادگرفتم وگرنه برای واحددرس روش تحقیق به مشکل برمی خوردم.
من کاری به متن خبر نداشتم که شما سراغ یک سوزن را به انبار کاه حواله نمودید ، به عنوانی که از طرف شما انتخاب شده اعتراض کردم بهتره یک دفعه با چشمان باز عنوانی که خودتون برای خبر انتخاب کردید و نوشتید را مشاهده کنید : روانشناس معروف آمریکایی اختلال روانی ترامپ را اعلام کرد!
از شما خواستم برای روانشناس معروف بودن این دکتر منبع بدید نه برای کل خبر وگرنه اون ایندیپنتدت و خبرگزاری فارس رو مشاهده نموده بودم .
حتی خبرگزاری فارس هم عنوان خبر را : ترامپ از بیماری «اختلال شخصیتی خودشیفتگی» رنج می‌برد، نوشته بود .
از بس همینجوری کشکی عنوان خبر زدید و هیچ کس هم به این کار شما اعتراض نکرده فکر میکنیدکارتون درست هست، حالا هم ناراحت می شوید و هم به قول عامیانه آدم را می پیچونید !!
Iran, Islamic Republic of
دوست ارجمندم ايراد تيتر خبرگزاري فارس اين بوده كه نوشته بود ترامپ از خودشيفتگي رنج مي برد. كه از نظر ما كه رسانه تخصصي تر هستيم اين تيتر ايراد دارد: چون افراد خودشيفته (اختلال شخصيتي ها)فقط ديگران را رنج ميدهند و اطرافيان هستند كه شاكي هستنداما خودشان لذت مي برند و نه رنج . اما اگر بيماري اش افسردگي بود بله حق با فارس بود. اين شايد بخاطر اينست كه مترجم روانشناس نبوده . ممنون از دقت شما همكار گرامي
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!