کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغو پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور به شیوه فراگیر

باشگاه خبرنگاران , 8 شهريور 1399 ساعت 19:25

براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد، در مراکز و واحدهای وابسته دانشگاه پیام نور لغو شد.


عبدالرضا اوحدی همدانی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در نامه ای به مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خواستار لغو تبلیغات بر روی پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگر پیام نور شد.

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در این نامه نوشته است: با توجه به بند یک جلسه ۱۵ در تاریخ ۴ مرداد ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد، در مراکز و واحدهای وابسته به آن دانشگاه لغو شده است.

واحدی در ادامه یادآور شد: اما کماکان ملاحظه می شود موسسات آموزشی تبلیغات زیادی برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه فراگیر و بدون کنکور در دانشگاه پیام نور را از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی انجام می دهند که این امر می تواند منجر به انحراف عمومی شده و زمینه را برای سودجویی و کلاهبرداری از متقاضیان فراهم آورد.

او در پایان نوشت: دستور فرمایید مراتب به نحو مقتضی و از طریق رسانه های عمومی و نشریات کثیرالانتشار به اطلاع عموم مردم و متقاضیان ورود به مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه رسانده شود. تا از هرگونه تبلیغات سوء استفاده های احتمالی توسط موسسات آموزشی جلوگیری به عمل آید.


کد مطلب: 51250

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/51250/لغو-پذیرش-دانشجوی-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-پیام-نور-شیوه-فراگیر

میگنا
  https://www.migna.ir