سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۰
کد مطلب: 51400
۹
۴

بهره برداری از ساختمان جدید سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور+تصاویر

بهره برداری از ساختمان جدید سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور+تصاویر
با پیگیری‌های مستمر و دستور معاون اول ریاست جمهوری در مهر ماه سال گذشته، ساختمان جدید مرکزی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره که قبلا از سوی هیات دولت در اختیار سازمان قرار گرفته بود، پس از بازسازی و نوسازی صبح روز دوشنبه 7 مهرماه با حضور اعضاء شورای مرکزی به بهره برداری رسید.

در ابتدا این مراسم آقای دکتر افروز رئیس شورای مرکزی ضمن تشکر از آقای دکتر الهیاری رییس سابق سازمان اظهار نمودند، گرفتن یک ساختمان با این عظمت کار بسیار سنگینی است که قطعاً پیگیری مستمری داشته است؛ از زحمات دکتر حاتمی تشکر می‌شود که توانستند با مساعدت معاون اول ساختمان را در اختیار گیرند و بازسازی کنند.

دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره گفت: ساختمان جدید سازمان در سال 1392 از طرف هیأت وزیران در اختیار سازمان قرار گرفت. وزارت صنعت، معدن و تجارت علی‌رغم محکومیت در دادگاه از تخلیه امتناع می کرد، تا اینکه سال گذشته جناب آقای دکتر جهانگیری طی نامه‌ای دستور دادند، ساختمان مذکوردر اختیار سازمان قرار گیرد که در مهر ماه سال ۹۸ساختمان را تحویل گرفتیم و بازسازی آن را آغاز کردیم؛ تمام هزینه بازسازی از وزارت صنعت، معدن و تجارت (شرکت آلومینای ایران) از محل خسارت دریافتی تأمین شد.بسیار خشنودم که اعضاء سازمان در سراسر کشور از بابت راه‌اندازی ساختمان جدید خوشحال شده‌اند. همه باید از اینکه سازمان در حال رشد و پیشرفت است، خوشحال شوند.

همچنین سرکار خانم دکتر نوابی‌نژاد، عنوان داشتند: امروز گامی قابل ملاحظه در جهت ساختارسازی سازمان برداشته شده است که باید از دکتر حاتمی و تمام کسانی که در این راستا زحمت کشیدند، از دکتر الهیاری و سایرین قدردانی شود.

در این مراسم سایر اعضاء شورای مرکزی از جمله دکتر فریبرز درتاج، دکتر شفیع‌آبادی، دکتر بیرشک، دکتر حسینیان، دکتر بشارت، دکتر اسکندری و دکتر مداحی از اقدام شایسته و به موقع مدیریت سازمان و کلیه کسانی که در جهت تصاحب این ساختمان سازمان را یاری رساندند، تشکر نمودند.

در ادامه از قسمت‌های مختلف ساختمان جدید بازدید بعمل آمد و جلسه شورای مرکزی در سالن ویژه این شوراء برگزار شد و دکتر حاتمی رئیس سازمان گزارشی از فرآیند در اختیار گیری ساختمان جدید و بازسازی آن و اسناد سازمان به اطلاع اعضاء شورای مرکزی رساند.
گفتنی است ساختمان جدید دارای چهار طبقه و فضای مناسب برای انجام امور اداری و اجرایی سازمان می‌باشد. آدرس ساختمان جدید سازمان نظام روانشناسی عبارتست از: یوسف آباد،خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی،بعد از میدان سیدجمال الدین اسدآبادی،نبش کوچه 46،(سمت چپ)،پلاک 362


 




نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مهدی
Iran, Islamic Republic of
دوباره دورِ میز نشینی در مکان جدید! هیچ طرح، ایده و کمکی جهت بهبود معیشت و رفاه، هزاران عضو سازمان ندارند. بابا چند تا جوون رو بذارین کار کنند، شماها دیگه سن تون از بازنشستگی هم رد شده.
Iran, Islamic Republic of
آفتابه لگن هفت دست.....
Iran, Islamic Republic of
میگنا لطفا این خبر رو تیتر کنید تا نظرات افراد در رابطه با این سازمان ، درج بشه. ممنون
Romania
از بيمه اعضايي كه عضو سازمان نظام هستند چه خبر؟
آيا خبرى از اختصاص وام تاسيس كلينيك هست؟
آيا خدمات روانشناسى تحت پوشش بيمه قرار گرفتند؟
چه خبر از دلال بازي و كارگاههاى پول هدر بده؟
چه خبر از كيفيت دروس عملى؟
تعرفه بخور و نمير روانشناسان اصلاح شد؟
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
هرگز با آدم نادان مجادله نكنيد، تماشاگران ممكن است نتوانند بين شما را تشخيص دهند