کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه رییس سازمان نظام روانشناسی ومشاوره به رییس‌جمهور درباره عدم اعلام تعرفه ها

16 مهر 1399 ساعت 12:08

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه ای به رئیس جمهور واهان تعیین وضعیت تعرفه خدمات روانشناسی در سال 1399 شد که همچنان بلاتکلیف مانده است.


متن نامه رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

احتراماً؛ براساس بند (4) ماده (3) قانون تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره یکی از وظایف شورای مرکزی سازمان مذکور «پیشنهاد تعیین یا تجدیدنظر در تعرفه‌های خدمات روان‌شناسی و مشاوره به هیأت دولت جهت تصویب» است. در سال گذشته تعرفه‌های سال 98 طی نامه شماره 6520/98 مورخ 98/11/08 خدمت معاون اول محترم جهت تصویب در هیأت دولت تقدیم شد. پس از جلسات کارشناسی متعدد و نهایتاً چون به پایان سال 98 منتهی گردید، مقرر شد، مصوبه شورای مرکزی جهت تعرفه‌های خدمات روان‌شناسی و مشاوره برای سال 99 پیشنهاد شود که طی نامه شماره 1029/99 مورخ 99/02/15 خدمت معاون اول محترم ارسال گردید.

با دستور ایشان و پیگیری مستمر در کمیسیون فرعی، تعرفه‌های خدمات روان‌شناسی و مشاوره تصویب و به کمیسیون اصلی اقتصاد ارسال گردید. متأسفانه در کمیسیون اقتصاد با پیشنهاد احدی از اعضاء بررسی تعرفه‌ها متوقف و به کمیسیون اجتماعی احاله گردید؛ علی‌رغم پیگیری‌های مستمر تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

با توجه به نیاز مبرم مردم به استفاده از خدمات روان‌شناسی و مشاوره در دوران کرونا از طرفی عدم اعلام تعرفه‌ها با وجود گذشت 7 ماه از سال جاری موجب دریافت مبالغ خارج از ضابطه از مردم شده است که اعتراضاتی در پی داشته است. لذا استدعا دارد، بدلیل شرایط حاد ناشی از بحران کرونا و نیاز مبرم مردم به خدمات روان‌شناسی و مشاوره؛ دستور فرمایید موضوع تعرفه‌های روان‌شناسی و مشاوره در کمیسیون اقتصاد تصویب و ابلاغ گردد. از دستوری که می‌فرمائید، سپاس‌گزارم

محمد حاتمی
رئیس سازمان
 


کد مطلب: 51419

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/51419/نامه-رییس-سازمان-نظام-روانشناسی-ومشاوره-رییس-جمهور-درباره-عدم-اعلام-تعرفه

میگنا
  https://www.migna.ir