کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت بازنشستگی اعضای هیات علمی روشن شد

حضور اساتید بازنشسته در دانشگاه مجاز شد

خبرگزاری فارس , 20 مهر 1399 ساعت 8:31

با ابلاغ بخشنامه اصلاح مواد ۹۶، ۹۷ و ۹۸ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، ضوابط بازنشستگی اعضای هیات علمی به دانشگاه ها ابلاغ شد و طبق این بخش نامه حضور اساتید برجسته بازنشسته هم در دانشگاه ها بلامانع است.


بخشنامه اجرای اصلاح مواد ۹۶، ۹۷ و ۹۸ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی برای ضوابط بازنشستگی اعضای هیات علمی به دانشگاه ها ابلاغ کرد.
 
در این نامه عبدالرضا باقری، رئیس مرکز هیات امنا و هیات ممیزه وزارت علوم خطاب به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم و وابسته به سایر دستگاه های اجرایی به سوال برخی از روسای دانشگاه ها درباره اصلاح مواد ۹۶، ۹۷ و ۹۸ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی برای ضوابط بازنشستگی اعضای هیات علمی و تصویب آن در هیات امنای مربوط در راستای اجرای ماده 121 آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی پاسخ داده است.



همچنین در این نامه آمده: پیرو بخشنامه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ترتیبی اتخاذ شود تا با رعایت همه جوانب فرهنگی و اعمال تشریفات مرسوم و متعارف، از خدمات ارزنده اعضای هیات علمی بازنشسته تقدیر شایسته به عمل آید و در حد مقدورات امکانات و فضای کافی و مناسب برای حضور استادان شاخص و برجسته بازنشسته در عرصه خدمات علمی در موسسه فراهم شود.


 


کد مطلب: 51433

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/51433/حضور-اساتید-بازنشسته-دانشگاه-مجاز

میگنا
  https://www.migna.ir