کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر سیروس مرادی زاده روانشناس لرستانی درگذشت

30 آبان 1399 ساعت 20:12

روانشناس مرکز مشاوره و خدمات تخصصی روانشناختی استان لرستان و مدرس دانشگاه فرهنگیان آن استان صبح امروز در سن 42 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.


به گزارش میگنا سیروس مرادی زاده، دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی، عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مشاور شاغل در مراکز مشاوره و خدمات تخصصی روانشناختی، مدرس دانشگاه های فرهنگیان،پیام نور و جامع علمی کاربردی استان لرستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

وی که از 12 آبان ماه جاری بعلت درگیری 80 درصد ریه اش با ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، در چند روز اخیر بعلت پیشروی بیماری به کما رفته بودن که متاسفانه باخبر شدیم صبح امروز بر اثر ایست قلبی فوت کردند.

شادروان مرادی زاده متولد سال 1357 در شهرستان نورآباد دلفان لرستان بود. از ایشان دو فرزند (یک دختر کلاس پنجمی و یک پسر پیش دبستانی) به یادگار مانده است.

گفتنی است آن مرحوم  با 15 سال سابقه کار رسمی در آموزش و پرورش علاوه بر اینکه به عنوان روانشناس و درمانگر کودک و نوجوان در مراکز مشاوره فعال بودند مدرس دوره های تخصصی و طرح های توانمندسازی هسته های مشاوره در سطح استان را نیز بر عهده داشتند و مولف و پژوهش گر برجسته تعلیم و تربیت استان لرستان هم شده بودند.
 

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان
در پی درگذشت زنده یاد دکتر سیروس مرادی زاده، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان پیام تسلیتی صادر کردند:

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناباورانه همکار فرهیخته و پرتلاشمان در مراکز مشاوره استان و استاد دانشگاه فرهنگیان موجب تألم و تأثر فراوان گردید. بی شک روح بلند این معلم پرتلاش نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به اهالی علم و فرهنگ، جامعه فرهنگی و دانشگاهی استان، شاگردان وی و خانواده معزز و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.



پیام تسلیت سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان
علی آقایی جودکی
مدیر دانشگاه فرهنگیان لرستان نیز در پیام تسلیت خود اینگونه با بازماندگان مرحوم و همکارانش ابراز همدردی کردند:

بازگشت همه به سوی اوست
به کجا چنین شتابان ؟
سفرت به خیر ، اما ....
هر از گاهی در گذر زمان، جرس کاروان، از رحیل مسافری عزیز خبر می دهد، اما خبر فراق و هجران سیروس عزیز، آن قدر ناباورانه است که همه ما را در بهتی عظیم فروبرد .

به راستی هجران چنین شخصیت ارزنده ای که عمر پربرکت خود را صرف خدمت صادقانه به این مرز و بوم نمود ، بسی گران و جانکاه است.

خبر درگذشت نابهنگام ایشان موجب تالم و تاثر خاطر همه دوستان و آشنایان شد. این جانب ضایعه اسفناک درگذشت همکارعزیزمان استاد فرهیخته، جناب آقای دکتر سیروس مرادی زاده را به جامعه فرهنگی و علمی استان ، دانشگاه فرهنگیان و مخصوصا خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند بزرگ، آرامش و خرسندی روح بلند آن مرحوم را در جوار حضرت احدیت و برای بازماندگان صبر و تحمل این درد و رنج جانسوز را مسئلت دارم .


سایت میگنا نیز درگذشت این مدافع سلامت روان استان لرستان را به فرزندان و خانواده داغدار و همکاران ایشان تسلیت عرض می نماید.

روحش شاد
 


 


کد مطلب: 51674

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/51674/دکتر-سیروس-مرادی-زاده-روانشناس-لرستانی-درگذشت

میگنا
  https://www.migna.ir