کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلوه ای جدید از ایثارگری یک خانم معلم در اوج کرونا +عکس

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان , 13 آذر 1399 ساعت 9:11

معلم فداکار کرمانی تا ساعاتی قبل از فوت در اثر بیماری کرونا، مشغول تدریس مجازی بود


خانم ایران مهدی زاده آموزگار دبستان مهری مجتهد زاده در آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان که اخیرا درگیر بیماری کرونا شده بود، در همه روزهای بیماری که رفته رفته حالش وخیم تر می شد و حتی تا ساعاتی قبل از فوتش، مشغول آموزش مجازی بود.

وی که به تایید همکاران و خانواده دانش آموزانش بسیار وظیفه شناس بود ضمن تدریس، تعامل بسیار مطلوب و ارتباط عاطفی عمیقی هم با شاگردان و خانواده هایشان برقرار کرده بود.

این آموزگار پرتلاش و ایثارگر که 28 سال از عمر شریفش را در نظام تعلیم و تربیت به معلمی پرداخت در طول دوره بیماری، دانش آموزانش را فرشته هایی پاک خطاب می کرد و از آن ها درخواست دعا برای سلامتی همه بیماران داشت.

ایران مهدی زاده در شرایط اوج بیماری که به تدریج توانش کمتر و حال عمومی اش بدتر می شد همچنان ارتباطش را با دانش آموزان قطع نکرد و به آن ها امید بازگشت از این وضع و ادامه تدریس را می داد تا این که متاسفانه در جدال با کرونا مغلوب شد، به حالت کما رفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 
و دیگر بار روایت عشق و دلدادگی معلمان متعهد و سختکوش این سرزمین در دفتر افتخارات آموزش و پرورش ماندگار شد و قطعا کم نیستند معلمانی از جنس همت و غیرت که در این دوران کرونایی در بدترین شرایط ممکن جسمی و روحی، با وجود اختلالات شدید تنفسی و حتی در بیمارستان، کلاس های خود را برخط برگزار می کنند و جلوه های زیبایی از عشق، ایمان و از خود گذشتگی به نمایش می گذارند یا عاشقانه، با وجدانی آسوده و روحی آرام پس از درک طعم شیرین خدمت صادقانه و خالصانه به دیدار معبود می شتابند.


اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان برای همه بیماران کرونایی به ویژه فرهنگیان بیمار این دیار، آرزوی بهبودی و سلامتی و برای خانواده های داغ دیده از این بیماری آرزوی شکیبابی و آرامش دارد.

روحش شاد


کد مطلب: 51744

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/51744/جلوه-جدید-ایثارگری-یک-خانم-معلم-اوج-کرونا-عکس

میگنا
  https://www.migna.ir