کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران , 23 دی 1399 ساعت 15:59

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.


فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال آینده اظهار کرد: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی از روز یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.
 
او ادامه داد: این مهلت تا روز یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۰  ادامه خواهد یافت. بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

زرین آمیزی افزود: اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش تصریح کرد: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها بصورت «با آزمون» باشد در روز جمعه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۰  برگزار خواهد شد. فهرست رشته‌های امتحانی نیز اعلام می‌شود.


سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی غیرپزشکی دانشگاه آزاد و رشته‌های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه، صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) متقاضیان و در سایر رشته‌های گروه پزشکی این دانشگاه (شامل: تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی و مامایی)،  براساس آزمون صورت می‌گیرد.  

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در پایان گفت: تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد، متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی  مرکز  سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان علاقه‌مند خواهد رسید.
 


کد مطلب: 52008

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/52008/اعلام-زمان-ثبت-نام-آزمون-کاردانی-کارشناسی-۱۴۰۰

میگنا
  https://www.migna.ir