کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوت یک دانشجوی دختر در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر

11 مهر 1390 ساعت 19:55


یک دانشجوی دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امروز در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه فوت کرد.
 به گزارش فارس،‌ (آمنه-ز) دانشجوی 26 ساله دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در مقطع کارشناسی و در رشته پلیمر و رنگ در این دانشگاه مشغول تحصیل بود، پیش از ظهر امروز در خوابگاه شهید مرادی واقع در خیابان رشت دانشگاه صنعتی امیرکبیر فوت کرد. این دانشجو در حین استحمام بی‌هوش و توسط دانشجویان در ساعت 12:45 به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود و در نهایت تلاش پزشکان به نتیجه‌ای نرسیده و این دانشجو در ساعت 13:55 فوت کرد. نظریه اولیه کارشناسان این بوده که این دانشجو در حین استحمام و بر اثر استنشاق گاز اسید که از چاه فاضلاب منتشر شده دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است. تشکیل تیم ویژه برای کشف علت فوت دانشجوی دانشگاه امیرکبیر
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی فوت یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای کشف علت این حادثه تیم ویژه‌ای تشکیل شده است.
 به گزارش فارس، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور اطلاعیه‌ای فوت یک دانشجوی دختر این دانشگاه را تأیید کرد. متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است: براساس گزارش امور دانشجویی دانشگاه، مرحومه خانم مهندس آمنه زنگنه از دانشجویان ورودی 89 کارشناسی‌ارشد این دانشگاه در پی مصدومیت در خوابگاه و با وجود تلاش‌های فراوان پزشکان، عملیات احیاء مؤثر واقع نشده و متأسفانه فوت کردند. گفتنی است، دانشگاه با تشکیل تیم ویژه درصدد کشف علت حادثه و تنویر موضوع است.
   


کد مطلب: 5202

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/5202/فوت-یک-دانشجوی-دختر-خوابگاه-دانشگاه-امیرکبیر

میگنا
  https://www.migna.ir