کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاوران به سوگندى که مى‌خورند باید پایبند باشند

٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه ادای سوگند کردند

خبرگزاری فارس , 5 اسفند 1399 ساعت 20:18

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: امروز حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه در سراسر کشور ادای سوگند انجام داده و کار خود را آغاز مى‌کنند.


على بهادرى جهرمى رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه، گفت: امروز حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه در سراسر کشور ادای سوگند انجام داده و کار خود را آغاز مى‌کنند.


رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه ادامه داد: حوزه مشاوره پیش از طلاق، بسیار سخت‌تر از سایر مشاوره‌ها است، زیرا خانواده در این مرحله در حال از بین رفتن است و باید حوزه مشاوره را براى صیانت از نهاد خانواده به کار گیریم.


وى اظهار کرد: براى کاهش طلاق می‌توان به این ظرفیت اعتماد و اتکا کرد و لازم است مشاوران به سوگندى که امروز مى خورند پایبند باشند و آن را تشریفاتى ندانند و نیت کنند تا به آن وفادار بمانند.


وى با بیان اینکه براى کاهش طلاق می‌توان به ظرفیت مشاوره اعتماد و اتکا کرد گفت: لازم است مشاوران به سوگندى که امروز مى‌خورند پایبند باشند و آن را موضوعی تشریفاتى ندانند و نیت داشته باشند تا به آن وفادار بمانند.

بهادری جهرمی گفت: همه باید احساس کنند کسى که در دستگاه قضایى جمهورى اسلامى ایران فعالیت مى‌کند، نسبت به او انتظاراتى وجود دارد و این انتظارات به جا هستند.


 


کد مطلب: 52460

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/52460/٨٠٠-مشاور-خانواده-قوه-قضاییه-ادای-سوگند-کردند

میگنا
  https://www.migna.ir