کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد فراگیر پیام نور

12 اسفند 1399 ساعت 11:40

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی از امروز سه شنبه ۱۲ اسفند آغاز می شود.


پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از امروز سه‌شنبه مورخ ۱۲ اسفند به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir مراجعه کنند.
عدم اقدام به موقع برای ثبت نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می شود.

 پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹ ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.

 همچنین همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام کنند. عدم ثبت نام به موقع در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذی ربط محسوب می شود.

پذیرفته شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) بهمن ماه سال ۱۳۹۹ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

با توجه به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور  ابلاغ می‌شود تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) باشد، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط به عمل آید، بنابراین  ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم را به آنجا ارائه کنند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. 

بر این اساس در هر مرحله‌ از پذیرش(ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیست، قبولی او لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی رفتار خواهد شد.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس  http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. 

همچنین متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری سازمان سنجش آموزش کشور تماس بگیرند. 
 


کد مطلب: 52545

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/52545/آغاز-ثبت-نام-پذیرفته-شدگان-ارشد-فراگیر-پیام-نور

میگنا
  https://www.migna.ir