پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۶
کد مطلب: 52809
۴

موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است

موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری بیان کرد: با بررسی‌های همه جانبه انجام شده از صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی قانونی در محل فوت، با توجه به اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد، به دست نیامد؛ لذا وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

وی در پایان تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص این موضوع تحت نظر مقام قضایی در حال انجام است.

گفتنی است روز گذشته پیکر آزاده نامداری در حالی در منزلش پیدا شده که لباس خانه به تن داشته است. به گفته منابع آگاه، اطراف جسد هیچ نشانه ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده و بازپرس پرونده با قاطعیت باردار بودن متوفی را رد کرده است. در عین حال آثار ضرب و جرح نیز بر پیکر آزاده نامداری مشاهده نشده است. جسد آزاده نامداری برای آزمایش سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

همسر آزاده نامداری که به همراه دختر ۴ ساله شان از چند روز قبل به شمال سفر کرده و در چالوس به سر می بردند در مسیر تهران هستند و قرار است از آن ها تحقیقات پلیسی به عمل آید.

عصر شنبه، هفتم فروردین ماه، قاضی محمد شهریاری با بیان این که هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم آزاده نامداری یافت نشده گفت: علت فوت وی، منوط به آزمایش های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

پیش از این، برخی منابع اعلام کرده بودند آزاده نامداری با مصرف قرص به زندگی اش پایان داده و پیکرش، ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از مرگ، در حالی که روی تخت خواب بود کشف شده است.



شوهر آزاده نامداری کیست؟ / او کجا بود؟!
«آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما وقتی در خانه اش تنها بود درگذشت و یک ماجرای پیچیده را پیش روی ماموران قرار داد.
جسد آزاده نامداری دیروز در حالی پیدا شد که دو روز از مرگ او می‌گذشت و عجیب اینکه در ۲ روز غیبت سجاد عبادی شوهر او و بچه اش هم نبودند.
بررسی‌های پلیس نشان داده است که شوهر و بچه آزاده نامداری از ۴۸ ساعت قبل به چالوس رفته اند و عجیب اینکه ماموران اورژانس هم زمان مرگ آزاده نامداری را ۲ روز قبل عنوان کرده اند و گفته می‌شود آزاده نامداری بخاطر مشغله کاری نرفته است!
تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است و بررسی‌ها در صحنه ادامه دارد.
 

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری کیست؟
آزاده نامداری مجری زن تلویزیون وقتی خبر ازدواج دوم خود را به طور رسمی اعلام کرد. اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در صفحه اجتماعی نامداری به دنبال داشت.
اصلی‌ترین واکنش‌ها هم درباره هویت همسر جدید ایشان بود که برخی از طریق کامنت‌ها به برخی دیگر درباره آن اطلاعات داده بودند.

اما همسر جدید آزاده نامداری کیست؟
همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.
سجاد عبادی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.
وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی (غیردولتی) مهرالبرز است.

اما پدر سجاد عبادی کیست؟
رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم رساند.
رحیم عبادی که پدرشوهر آزاده نامداری بود، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.
 
زندگینامه: آزاده نامداری (۱۳۶۳-۱۴۰۰)
آزاده نامداری در سال ۱۳۶۳ در سنقر کرمانشاه بدنیا آمد. نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید.ادامه را در اینجــــــــــا بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلو دیدگان آنهاست به داشته هاي خود عميق تَر نگاه كنيم