کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

9 ارديبهشت 1400 ساعت 16:08

اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در پیامی ۹ اردیبهشت روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن این پیام به شرح زیر است:

در این روزهای کرونایی نقش بی بدیل شما مشاوران و روانشناسان عزیر در بهبود وضعیت روانشناختی و التیام آلام مردم و آرامش و سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است و تلاش شما در بالا بردن حس پذیرش افراد، ارائه سبک زندگی متناسب با ویروس کرونا، اصلاح باورهای نادرست افراد در خصوص ویروس و مدیریت هیجان و احساس افراد؛ وضعیت روانشناختی مردم را بهبود بخشیده و کمک شایانی به حوزه سلامت کشور کرده است.

این بحران توجه به جایگاه پیشگیری در نظام سلامت کشور را بارزتر و نقش روان شناسان و مشاوران را در شاخص های سلامت روانی جوانان و خانواده ها نمایان تر کرد.

امیدوارم به لطف خداوند بزرگ و با تداوم و استمرار تلاش های شما، شاهد افزایش نشاط اجتماعی و بهبود سلامت روانی جامعه باشیم.

اینجانب ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور به کلیه مدیران، روانشناسان و مشاوران متخصص و متعهد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سراسر کشور، از اهتمام دلسوزانه شما عزیزان که برای آرامش روانی جامعه، امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده سالم جوانان و پیشگیری از طلاق تلاش می کنید ، قدردانی می کنم .


کد مطلب: 53203

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/53203/پیام-مدیرکل-برنامه-ریزی-توسعه-اجتماعی-جوانان-مناسبت-روز-روانشناس-مشاور

میگنا
  https://www.migna.ir