پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ / ۰۶:۵۵
کد مطلب: 5369
۰

تمهیدات دانشگاه تهران برای رفع مشکلات آموزشی/ تفویض اختیار به دانشکده‌ها

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به تسهیل روند امور آموزشی دانشجویان در این دانشگاه، علاوه بر تفویض برخی اختیارات به دانشکده های دانشگاه تهران از صدور 17 نوع معرفی نامه برای دانشجویان از طریق سامانه جامع آموزشی این دانشگاه خبر داد.
سید مهدی قمصری در گفتگو با مهر، به روند تسهیل جریان امور آموزشی در دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: برای تسهیل جریان امور آموزشی دانشجویان، حداکثر اختیارات ستاد دانشگاه به واحدها و همه امور آموزشی دانشجویان را به پردیسها و دانشکده ها تفویض کردیم، البته امور مربوط به ورود دانشجو به دانشگاه و دانش آموختگی یعنی دو گلوگاه اصلی ورود و خروج دانشجو به دانشگاه، تحت نظارت مدیریت ستاد باقی می ماند. وی اضافه کرد: سایر امور دانشجویان در طول ادامه تحصیل به دانشکده ها واگذار شد؛ بسیاری از این امور پیش از این تفویض شده بود و یک سری مسائل آموزشی را هم خوشبختانه به سیستم سامانه واگذار کردیم. بدین معنا که بسیاری از تقاضاهای دانشجویان از جمله صدور گواهینامه و معرفی نامه های مختلف به مراجع از طریق سامانه بخش آموزش صورت می گیرد. قمصری با اشاره به صدور این معرفی نامه ها برای دانشجویان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 17 گواهی مختلف که دانشجو نیاز دارد از جمله معرفی نامه برای سازمان حج و زیارت، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، اداره گذرنامه و سایر مراجع در سیستم جامع آموزشی دانشگاه تهران تعریف شده است. معاون دانشگاه تهران درباره سیستم صدور معرفی نامه برای دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: دانشجویان با رمز عبوری که دارند می توانند وارد این سامانه شوند و درخواست خود را انتخاب کنند. این درخواست در سیستم تولید می شود و به کارتابل اداری فردی می رود که مسئول امضای چنین معرفی نامه ای است. دانشجویان در نهایت، پرینت نهایی را از دبیرخانه آموزش یا دانشکده خودشان دریافت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن