کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشانه های یک فرد درونگرا چیست؟

طلا , 6 مرداد 1400 ساعت 2:57

درونگرایی یکی از تیپ های شخصیتی در روانشناسی است که معمولا افراد آن را با افسردگی و منزوی بودن اشتباه می گیرند.


افراد درونگرا به ندرت پیش می آید که از فردی خوششان بیاید و با کسی احساس راحتی کنند. آن ها از جمله افرادی هستند که اطرافیانشان انرژی نمی گیرند و نسبت به حد معمول بیشتر زمان می برد که تا با دیگران صمیمی شوند.
 
 
در ادامه ویژگی های بیشتری از این افراد را بررسی می کنیم.
1. آن ها روابط دو نفره ای را که صمیمانه تر هستند را ترجیح میدهند. در جمع های شلوغ بیصبرانه منتظر می مانن تا جشن به پایان برسد و به خانه بازگردند.

2. بهترین زمان برای تماس گرفتن با افراد درونگرا این است که با آن ها تماس نگیرید! و به جای آن به آن ها پیام بدهید.

3. آن ها ممکن است هنگامی که از شما ناراحت هستند تا مدتی فقط سکوت کنند و حرفی نزنند در حالی که در ذهن خود شما را به شدت تنبیه می کنند.

4. افراد درونگرا نمی توانند به سرعت با دیگران صمیمی شوند و برای این کار نیاز به زمان بیشتری برای شناخت فرد مقابل دارند و به دلیل مهارت شنیداری بالایی که دارند معمولا بهتر دیگران را درک می کنند.

5. افراد درونگرا از تنهایی انرژی می گیرند و حتی به آن نیاز دارند. این مسئله که زمانی را برای خدشان داشته باشند به بازیابی انرژی آن ها کمک میکند.

6. افراد درونگرا به سختی اجازه می دهند فردی آن ها را از درون بشناسد و به شدت مراقب این مسئله هستند. آشکار کردن افکار، احساسات و ایده ها برای آن ها بسیار هراس آور است اما برای فردی که ارزشش را داشته باشد این اجازه را می دهند که او را بشناسد.
 

7. این افراد به شدت خلاق هستند. آن ها می توانند اطلاعات زیادی را کسب کنند و از این اطلاعات برای خلق ایده های جدید و شگفت انگیز استفاده می کنند.


کد مطلب: 54185

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/54185/نشانه-های-یک-فرد-درونگرا-چیست

میگنا
  https://www.migna.ir