سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۸
کد مطلب: 54273
۱

سوال‌هایی که خجالت می‌کشید از مرد‌ها بپرسید؟

آرمان رمضانی
سوال‌هایی که خجالت می‌کشید از مرد‌ها بپرسید؟
دست‌کم نیمی از شما با خواندن این مقاله به پاسخ برخی از این سوالات خواهید رسید. داستان این پرسش و پاسخ‌ها این است که بسیاری از این دست سوالات در رِدیت از مرد‌ها پرسیده شد و مقاله‌ای که خواهید خواند پاسخ کاربرانِ مردِ رِدیت به این پرسش‌هاست.

۱. آیا دوست دارید از زن‌ها بشنوید دور و برتان احساس امنیت بیشتری می‌کنند؟
پاسخ: خیلی خیلی زیاد. اگر قصد دارید قلب یک مرد را پر از احساس کنید، باید چنین چیزی به او بگویید. تجربه شخصی من به عنوان یک مرد نشان داده است که شنیدن هیچ جمله‌ای مانند این برای یک مرد خوشحال کننده نیست.

۲. چقدر تمایل دارید بغلتان کنند؟ اگر کسی زیاد بغلتان کند حس بدی بهتان دست می‌دهد؟
پاسخ: نمی‌دانم چه درصدی از مردان با من هم‌عقیده‌اند، اما برای من در آغوش گرفته شدن توسط دختری که دوستش دارم همانند مجوزی است برای اینکه خودِ واقعیم باشم و احساس آرامش کنم.

۳. نظرتان درباره پیش‌قدم شدن دختران برای شروع رابطه چیست؟ آیا برای چنین دختری ارزش کمتری قائل هستید؟
پاسخ: بنظر من مادامی‌که مدرکی برای علاقه پسر وجود داشته باشد، بسیار هم عالیست که یک دختر کنترل قضیه را بدست بگیرد و به طرف مقابل علاقه‌اش را نشان دهد. البته فکر می‌کنم برای پاسخ به این سوال باید از سطح فرهنگی مرد آگاه بود.

۴. بنظر شما کوتاه و بلند بودن قدِ زنان چقدر بر میزان جذابیت آن‌ها تاثیر می‌گذارد؟
پاسخ: مطمئنا نظرات متفاوتی وجود دارد، ولی تا جایی که به من مربوط است قدبلند یا قد کوتاه بودنِ یک دختر، هیچ اثری روی جذابیتِ او نمی‌گذارد. بنظرم غیر ممکن است روزی دختری که دوستش دارم را به خاطر قدش رد کنم.

۵. چه اتفاقی باید بیفتد تا به فکر تعهد و ازدواج بیفتید؟ خودتان باید به جایی برسید که فکر کنید آماده‌اید یا به رفتار طرف مقابلتان مربوط می‌شود؟
پاسخ: شخصا برای من لازم بود به این نتیجه برسم که به بلوغ فکری لازم برای چنین تعهد بزرگی رسیده‌ام. هرگز دوست نداشتم در قبال شخصی که برای رابطه آماده است، از پس تعهدهایم برنیایم و بخشی از عمر هر دویمان را هدر دهم.

۶. از نظر شما چه نشانه‌ای در رفتار هم‌جنسانتان وجود دارد که خبر از غیر قابل اعتماد بودنش می‌دهد؟
پاسخ: اگر من بخواهم به این سوال پاسخ دهم می‌گویم به مردانی که سعی می‌کنند همه‌چیز را کنترل کنند، مشکوک باشید. درضمن به انسان‌هایی که برای قوانین و خطوط قرمزِ شخصیِ زندگیتان احترامی قائل نیستند، سخت اعتماد کنید.

۷. با این که یک زن به شایستگی درآمد بیشتری از شما داشته باشد، مسئله‌ای دارید؟
پاسخ: واقعا فکر نمی‌کنم در عصر حاضر آن‌هم در شرایطی که شما فرض می‌کنید، هیچ مردِ خوش فکری به حقوق بیشتر یک زن اهمیتی بدهد. شاید بروز چنین افکاری به دلیل کمبود اعتماد بنفس و البته پذیرفتن بدون تفکر ارزش‌های نسل‌های قبلی است. در روزگاری که ما زندگی می‌کنیم منظقی است که درآمد هر فرد بر اساس قابلیت، تحصیلات و به صورت کلی توانایی‌هایش محاسبه گردد نه جنسیت یا نژاد یا مذهب یا ..

۸. چقدر برایتان سخت است که جلوی دیگران گریه کنید؟ به صورت کلی آیا ابراز احساسات برایتان سخت است؟
پاسخ:حقیقت این است که ابراز احساسات سخت نیست، اما سرکوب کردنشان خیلی راحت است. در ضمن دوست ندارم همه از احساساتم با خبر شوند. به نظرم احساساتِ من به بقیه مربوط نیست و ترجیح می‌دهم آدم‌هایی که من انتخاب می‌کنم از احساسات شخصیم باخبر باشند.

۹. زن‌ها معمولا با گفتنِ ناآگاهانه کدام جملات، احساساتتان را جریحه‌دار می‌کنند؟
پاسخ: بنظر من زن‌ها خیلی راحت هیکل، قد، وزن، خصوصیات ظاهری و تناسب اندام آقایان را قضاوت می‌کنند. قبول دارم که تقریبا در همه جای دنیا زن‌ها با بدترین شرایطِ احساس شرم برای بدنشان روبر هستند، اما قضاوت یا مسخره کردن این‌گونه خصوصیات از طرف هر جنسیتی که باشد رفتاری مسموم است.

۱۰. نظرتان در مورد این جمله که مرد‌ها نمی‌توانند به هیچ زنی نگاه غیر جنسی داشته باشند چیست؟ آیا یک مرد می‌تواند رفیقی از جنس مخالف داشته باشد؟
پاسخ: بنظر من اول از همه هرگز به مردی که چنین نظری دارد، اعتماد نکن. فکر می‌کنم کسی که چنین خصوصیتی را به همه مردان بسط می‌دهد، دوست قابل اعتمادی نیست. به عقیده من امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که انسان‌ها (زنان و مردان) بتوانند بدون هیچ نیت پنهانی با هم دوست باشند و عجیب است که فکر کنیم در این زمان یک مرد نمی‌تواند بدون نگاه جنسی، دوستی از جنس مخالف داشته باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟
پیش از هرچیز، بنظر شما مخاطبان برترین‌ها آیا پاسخ این پرسش‌ها در کشور‌های مختلف، متفاوت است و یا این جواب‌ها می‌تواند نظر هر مردی در هر کجای دنیا باشد؟ شما (خانم‌ها) آیا پرسشی از این دست ذهنتان را مشغول کرده است؟ شما (آقایان) اگر پاسخ متفاوتی به هر کدام از این پرسش‌ها دارید، لطفا با دیگران در میان بگذارید.
مرجع : برترین‌ها
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی