پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ / ۰۷:۴۹
کد مطلب: 5476
۰
۱

ثبت نام آزمون جایابی دانش­آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور از 21 آبان

نوزدهمین دوره آزمون جایابی دانش­آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور روز پنجشنبه 10 آذر ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند از 21 آبان در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، واجدین شرایط شرکت در آزمون می­توانند از ساعت 18 روز 21 آبان تا ساعت 23 روز 26 آبان با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir نسبت به ارسال مدارک خود به صورت اینترنتی و اسکن شده، اقدام کرده و در آزمون ثبت نام کنند. داوطلبان باید پس از پایان مراحل ثبت نام، از دریافت کد رهگیری اطمینان حاصل کرده و از فرم ثبت نام خود پرینت تهیه و آن را نگهداری کنند. داوطلبان واجد شرایط پیش از مراجعه به سایت سنجش جهت ثبت نام، باید به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت مراجعه و پرونده­ خود را تشکیل داده و یا آن را تکمیل کنند و در نهایت واجدین شرایط، توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی و تأیید می شوند. مدارک مورد نیازجهت ثبت نام اینترنتی، شامل یک قطعه عکس، فیش بانکی به مبلغ 100 هزارریال به حساب شماره 2173319015000 سیبا به نام خزانه داری کل (قابل پرداخت در کلیه­ی شعب بانک ملی ایران)، تصویر صفحه­ اول شناسنامه و تصویر کارت ملی است. نوزدهمین دوره آزمون جایابی دانش­آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در سال 90 ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 10 آذر در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و حضور در جلسه آزمون بدون همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی و فیش بانکی امکان­پذیر نیست. کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 18 روز سه­شنبه 8 آذر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با استفاده از کد رهگیری، در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به تهیه پرینت کارت خود است. پس از برگزاری آزمون، کلید اولیه از ساعت 18 روز 12 آذر بر روی سایت قرار می­گیرد و داوطلبان پس از مشاهده کلید اولیه، تا ساعت 23 روز 14 آذر فرصت دارند تا اعتراض خود را نسبت به سؤالات و کلید، از طریق فرم موجود در سایت، ارسال کنند. کلید نهایی روز 20 آذر اعلام می شود و در نهایت نتایج نهایی ساعت 18 روز 30 آذرماه اعلام و معرفی­نامه به دانشگاه­ها از تاریخ سوم دی ماه به بعد صادر می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

گوهر قابل
سلام امتحان جایابی چند بار در سال برگزار میشه؟ من تیر 94 درسم تموم میشه بعد کی باید امتحان بدم؟ چه درسایی برای امتحان از چه کتابی باید بخونم ؟ ممنون میشم جواب بدین
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
خوشبختی یعنی بدست آوردن یک زندگی و تقسیم آن با دیگران!