پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ / ۱۶:۱۸
کد مطلب: 5520
۰

تقويم آزموني كنكور و كارشناسي ارشد90 منتشر شد

90/7/30  رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به فرآیند ثبت‌نام کنکور سراسری سال 91 گفت: ثبت‌نام کنکور 91 از 16 آذرماه امسال آغاز می شود و برای افرادی که نتوانند در این مرحله ثبت نام کنند، فرصت مجددی در بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
به گزارش میگنا ، دکتر محمدحسین سرورالدین در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که گروهی از داوطلبان در دی ماه می توانند سوابق تحصیلی خود را ارائه کنند، از این رو برای این گروه فرصت مجددی در بهمن ماه 90 برای ثبت نام در نظر گرفته می شود. وی افزود: بیش از 90 درصد داوطلبان کنکور 91 همواره در فرصت تعیین شده در آذرماه می توانند در کنکور ثبت نام کنند و تنها تعداد محدودی مشکل تأثیر سوابق تحصیلی برای ثبت‌نام دارند. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: زمان آغاز ثبت‌نام کنکور 91 از 16 آذرماه خواهد بود و برای داوطلبانی که در دی‌ماه دیپلم می‌گیرند فرصت مجددی برای ثبت‌نام در بهمن‌ماه درنظر گرفته می‌شود.   خبر تکمیلی : تقويم آزموني كنكور و كارشناسي ارشد منتشر شد معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام تقويم آزموني كنكور و كارشناسي ارشد 91، گفت: ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد91 از 17 آبان ماه و ثبت‌نام چهل و دومين دوره كنكور سراسري سال آينده همزمان با روز دانشجو در 16 آذر ماه آغاز مي‌شود.
سيد جلال طباطبايي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به تقويم زمانبندي آزمون‌هاي سال91، از آغاز ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي از 17 آبان ماه خبر داد. وي با بيان اينكه مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد تا 25 آبان ماه ادامه دارد، اظهار كرد: آزمون كارشناسي ارشد 91 در روزهاي 26 تا 28 بهمن ماه برگزار مي‌شود. معاون سازمان سنجش با اشاره به زمان اصلاح اطلاعات ثبت‌نامي آزمون كارشناسي ارشد، گفت: داوطلبان مي‌توانند در روزهاي 29 آبان تا اول آذر ماه نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي اقدام كنند. طباطبايي با اشاره به برگزاري آزمون كارشناسي ارشد از 26 بهمن ماه امسال، تصريح كرد: كارت ورود به جلسه آزمون در روزهاي 23 تا 26 بهمن ماه توزيع مي‌شود.
 آغاز ثبت‌نام كنكور 91 از 16 آذر وي در ادامه از آغاز ثبت‌نام كنكور سراسري 91 همزمان با روز دانشجو از 16 آذر ماه خبر داد و افزود: ثبت‌نام كنكور 91 از 16 آذر ماه به صورت اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org آغاز مي‌شود. معاون سازمان سنجش با اشاره به برگزاري كنكور سراسري طي روزهاي 8، 9 و 10 تير ماه سال آينده، در خصوص نحوه تاثير معدل در كنكور 91، اظهار كرد: هنوز تصميمي در اين رابطه اتخاذ نشده است، چرا كه بايد در اين زمينه كارگروه ماده 4 براي ميزان تاثير معدل تشكيل شود.      
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
موفقیت به سراغ کسانی می آید که آن قدر در تلاشند که وقت نمی کنند دنبال آن بروند.