کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درگذشت روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران بر اثر کرونا

5 مهر 1400 ساعت 10:05

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران ضمن اعلام درگذشت دکتر حمیده عسکری روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران بر اثر ابتلا به کرونا گفت: ايشان را مي توان اولين مدافع سلامت روان آموزش عالي ناميد و در نظر است مراسم يادبودي بصورت مجازي براي ايشان برگزار گردد.


دکتر حمید پیروی ضمن عرض تسلیت به جامعه دانشگاهی و روانشناسی بابت فقدان همکار خود به خبرنگار میگنا اظهار کرد: خانم حمیده عسكري همكاري به تمام معنا انسان، مسئوليت پذير، متعهد،اخلاق مدار، مهربان، با وجدان كاري و چهره اي خندان بود. طي نزديك به ٧ سال همكاري با ايشان يك بار نديدم كه ترشرويي داشته و يا حتي گله اي از حجم كارها، فعاليت ها و برنامه ها داشته باشند.

وی گفت: هم در كار مشاوره فردي و هم در فعاليت هاي آموزشي و هم كمپين هاي سلامت روان، نقطه اتكای ما در واحد مشاوره خوابگاه چمران مركز مشاوره دانشگاه تهران بودند که پس از تعطيلي خوابگاه(بعلت همه گیری کرونا) در دفتر مركزي مشاوره دانشگاه تهران مشغول خدمت رسانی بودند.

پیروی افزود: طي اين سال ها ديروز بعد از خبر فوت ايشان متوجه شدیم كه پدرشان از سرداران به نام ارتش مي باشند و عليرغم شرايط خاص شان حتي يكبار هم حاضر نشدند به دیگر همكاران اين نكته را اشاره كنند.
 
رئیس مرکز مشاوره تهران افزود: با توجه به اينكه ايشان يكي از روانشناسان جوان، متعهد،مذهبي و بي حاشيه و ادعا بودند و واجد شرايطي كه خدمتتان عرض كردم و اين نكته كه در ايام كرونا هر روز در مركز مشاوره دانشگاه و بيمارستان خانواده ارتش همكاري داشتند در نظر است مراسم يادبودي بصورت مجازي براي ايشان با اهدای مدال حامي به خانواده ايشان بصورت مجازي برگزار گردد.

به گفته پیروی، مرحوم حمیده عسکری تك فرزند خانواده و متولد بهمن 1362 و دارای تحصیلات در رشته روانشناسی در هر سه مقطع دانشگاهی بودند و ایشان در ايام اخير بصورت شبانه روزي از پدر و مادر خود كه مبتلا به كرونا شده بودند مراقبت مي نموده است که متاسفانه بعلت درگیری 80 درصد ریه به ویروس کرونا و علیرغم تزریق هر دو دوز واکس آسترازنکا، روز گذشته روح ایشان آسمانی شد. 

به گفته دکتر پیروی  ايشان را مي توان اولين مدافع سلامت روان آموزش عالي ناميد.

روحش شاد

 


کد مطلب: 55237

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/55237/درگذشت-روانشناس-مرکز-مشاوره-دانشگاه-تهران-اثر-کرونا

میگنا
  https://www.migna.ir