شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۳
کد مطلب: 55319
۵

ترس را با ضربه های آرام از خودت دور کن

عفت حیدری
ترس را با ضربه های آرام از خودت دور کن
از آنجایی که ترس میدان الکترو مغناطیسی ایجاد می کند و چیزهایی که از آنها می ترسید را جذب می کند، پس به شیوه ای نیاز دارید تا میدان مغناطیسی را عوض کند. این کاری است که ضربه های آرام انجام می دهد.در واقع ضربه های آرام کمک می کند تا تنش عصبی – عضلانی در بدن که به دلیل ترس ایجاد می شود، از بین برود. ترسی که هم آگاهانه است هم ناآگاهانه. در نتیجه، ضربه های آرام به ما کمک می کند تا ترس را از بدن خود رها کنیم و هورمونهای استرس را کاهش دهیم.

برای رهایی عاطفی، می توانید با نام بردن مسئله خود شروع کنید و حتی جمله مثبتی را به آن اضافه کرده و از نوک انگشتان خود برای ضربه زدن روی نقاط طب سوزنی بر اساس 12 حوزه اصلی بدن استفاده کنید. این موارد همان نقاطی هستند که در طب سنتی سوزنی بیش از 5000 هزار سال مورد استفاده قرار گرفته اند.

وقتی جریان سالم انرژی در حوزه های انرژی شما با مانع مواجه می شود، به معنی آن است که جریان انرژی در جسم تان مسدود می شود. با زدن روی نقاط انرژی مربوط به یک ارگان یا سیستم خاص، مستقیما به آن قسمت انرژی می فرستید. همچنین آمیگدالا را آرام می کنید.

آمیگدال بخش ابتدایی مغز است که درگیر واکنش جنگ یا گریز می شود.استفاده از عبارات مثبتی مثل من تمام چیزهای لازم برای احساس سلامتی، امنیت و محبوب شدن را دارم. می تواند برای حوزه های انرژی و رفع موانع احساسی از سیستم بیو انرژی بدنتان مناسب بوده و تعادل بدنتان مناسب بوده و تعادل بدنتان را حفظ کند.

ضربه های آرام به شما کمک می کند تا با مسائلی بیش از ترس نیز کنار بیایید. ( ترس اغلب پایه و اساس همه مشکلات ماست).

مهم نیست گرفتاری شما چه باشد، بیماری باشد یا غم و غصه یا درد و ترس و مشکلات مالی یا اضافه وزن. ضربه زدن می تواند روش موثری حتی در بیان و رسیدن اهدافتان باشد. ضربه های آرام می تواند به شما کمک کند. مهم آن است که مشکل را تشخیص بدهید و بعد بتوانید با احساسات و عواطف مربوط به آن کنار بیایید.

در این جا می توانید از تکنیک رهایی از عواطف استفاده کنید:
اول: عینک و جواهر خود را بردارید. در مکان هایی که امکانش را دارید، عینک و جواهر خود را بردارید تا بتوانید به آرامی ضربه بزنید. جواهرات و سنگهای قیمتی می توانند در حوزه انرژی مغناطیسی اخلال ایجاد کنند.

دوم: تشخیص بدهید که چه چیز شما را ناراحت می کند. قبل از آنکه ضربه های آرام را شروع کنید باید به این نکته توجه کنید که لازم است چه چیزی را در زندگی تان اصلاح کنید. برای مثال شاید در پرواز عصبی شوید یا شاید از کمک خواستن از دیگران بترسید.یا ترس از این که درد فیزیکی، زندگی شما را با مانع مواجه کند.

سوم: سطح ناراحتی احساسی یا فیزیکی خود را بسنجید. وقتی متوجه شدید که چه مشکلی دارید، سطح ناراحتی خود را از یک تا ده بسنجید. یک به معنای آن است که چندان نمی ترسید و ده به معنای آن است که ترس برای شما بسیار مشکل ساز شده است. از میزان ترس خود نگران نباشید. به آنچه به ذهن تان می آید، توجه کنید.این کار را قبل و بعد از ضربه زدن انجام دهید و از شماره ها به عنوان راهی برای دیدن پیشرفت استفاده کنید.

چهارم: جملات تاکیدی خود را بیان کنید. همیشه جلسه ضربه های خود را با گفتن یک جمله مثبت برای برطرف کردن افکار منفی ناخودآگاه شروع کنید.جمله زیر را استفاده کنید.گرچه من ( شرایط خود را بیان کنید)، عمیقا و کاملا خودم را دوست دارم و می پذیرم. به طور مثال اگر می ترسید که نتوانید بدهی دانشگاه خود را پرداخت کنید با خود بگویید، گرچه می ترسم که نتوانم بدهی های خودم را پرداخت کنم، اما عمیقا و عاشقانه خودم را می پذیرم.

اگر نتوانید براحتی بگویید خودتان را دوست دارید، می توانید جملات تاکیدی خود را با گفتن من خوبم، به پایان برسانید. اما تا جایی که می توانید خاص باشید. سعی کنید که علت ریشه ای احساسات یا عواطف خود را که باعث درد و رنج تان شده نام ببرید.


برگرفته از: زندگی را آسان بگیرید.کریستین نورتراپ
عفت حیدری
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.