کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمات روانشناسی و مشاوره برگی دیگر از کتاب مهربانی کمیته امداد

16 مهر 1400 ساعت 13:15

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ه) گفت: بیش از ۶۰۰ مورد خدمات مشاوره روانشناسی در نیمه نخست امسال به مددجویان تحت پوشش این نهاد ارائه شد.


به گزارش میگنا سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ارائه بیش از ۶۰۰ مورد خدمات مشاوره روانشناسی به مددجویان تحت پوشش این نهاد گفت: کمیته امداد از سال ۱۳۷۵ تا کنون خدمات مشاوره ای به مددجویان را ارائه می‌دهد و در حال حاضر با توجه به شرایط بیماری کرونا، آموزش در قالب مجازی در زمینه‌های مهارت‌های زندگی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مدت مذکور ارائه کرده است.
 
او با تاکید بر نقش مشاوران در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورداری مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در حوزه‌های مختلف به صورت رایگان افزود: به منظور کاهش آسیب‌های دوران کرونا، آموزش‌ها و توزیع بروشور‌های مختلف از طریق واحد فرهنگی با همکاری مشاوران و روانشناسان صورت گرفته است.

محیط بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات مشاوره‌ روانشناسی را یک ضروررت در رشد روانی و اجتماعی افراد دانست و اظهار داشت: اقدامات کمیته امداد به منظور عدالت در توزیع و گسترش خدمات مشاوره‌ای است و خدمات با کیفیت تربیتی، فرهنگی و مشاوره برای خانواده‌های تحت حمایت در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در ادامه با بیان اینکه مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، خانوادگی و ازدواج مهم‌ترین موضوع‌های مشاوره‌ای به مددجویان به شمار می‌روند، تصریح کرد: در مدت مذکور ۱۵۰ نفر از خانواده‌های مددجویان از آموزش‌های طرح فلاح بهره‌مند شده اند.

محیط در ادامه به اهمیت دین باوری مددجویان و ارتقاء سطح معلومات و معارف دینی مددجویان تحت پوشش با برگزاری مراسم‌های مذهبی در منازل مددجویان، تحت عنوان "طرح فلاح" اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برگزاری این طرح تعمق باور‌های دینی و معرفتی مددجویان است.


کد مطلب: 55398

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/55398/خدمات-روانشناسی-مشاوره-برگی-دیگر-کتاب-مهربانی-کمیته-امداد

میگنا
  https://www.migna.ir