کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جشنواره بین المللی فیلم پرواز بیش از ۱۰۰ کشور شرکت میکنند

3 آبان 1400 ساعت 20:20

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» به دبیری محمدرضا شرف‌الدین با محوریت توانمندی‌های افراد دچارمعلولیت‌های گوناگون آذر امسال در تهران برگزار خواهد شد.



دبیر اجرایی پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» توضیحاتی درباره تعداد آثار راه یافته به این جشنواره ارائه کرد.
 به گزارش مبگنا به نقل از خبرگزاری دانشجو پنجمین دوره جشنواره فیلم «پرواز»، محمدعلی خبیر دبیر اجرایی جشنواره فیلم «پرواز» درباره آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: با اتمام مهلت ارسال آثار بالغ بر ۱۷۰۰ فیلم و فیلمنامه از ایران و کشور‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: با اتمام مهلت ارسال آثار و جمع‌بندی تمامی فیلم‌ها و فیلمنامه‌های ارسال شده به دبیرخانه، فیلمسازان بیش از ۱۰۰ کشور برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند. از مجموع آثار، در بخش بین‌الملل، ۸۳۵ فیلم داستانی و تجربی، ۲۲۶ مستند و ۱۹۸ انیمیشن به دبیرخانه ارسال شده است. همچنین در بخش ملی نیز، ۲۷۶ اثر داستانی و تجربی، ۵۴ مستند، ۳۴ انیمیشن و ۷۷ فیلمنامه از سوی دبیرخانه برای حضور در جشنواره پذیرفته شده است.

خبیر در پایان درباره کشور‌های متقاضی و بیشترین آثار ارسال شده از کشور‌های مختلف برای حضور در دوره پنجم جشنواره فیلم «پرواز» گفت: به ترتیب کشور‌های ایران، هند، برزیل، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، آمریکا، انگلیس، روسیه، ایتالیا و مصر بالاترین میزان مشارکت را در میان سایر کشور‌ها داشته‌اند.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» به دبیری محمدرضا شرف‌الدین با محوریت توانمندی‌های افراد دچارمعلولیت‌های گوناگون آذر امسال در تهران برگزار خواهد شد.
 
 


کد مطلب: 55643

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/55643/جشنواره-بین-المللی-فیلم-پرواز-بیش-۱۰۰-کشور-شرکت-میکنند

میگنا
  https://www.migna.ir