کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نحوه خروجی گرفتن از مخاطبین گروه واتساپ

7 آذر 1400 ساعت 14:17

اگر شما هم می‌ خواهید بدانید که چگونه می‌ توان تمام شماره‌ های یک گروه واتساپی را در گوشی ذخیره کرد، این گزارش کوتاه را بخوانید.


به گزارشmekan0، امروزه واتساپ به یکی از اپلیکیشن‌های مهم در حوزه ارتباطات تبدیل شده و با ارائه ویژگی‌های بسیاری، از یک برنامه پیام رسان معمولی به یک پلتفرم بزرگ مبدل شده است. گاهی پیش می‌آید که در یک گروه هستیم و همه افراد را نمی‌شناسیم و می‌خواهیم تمام شماره‌های گروه را در گوشی ذخیره کنیم، اما نکته اینجا است که این کار کمی چالش برانگیز است.

ممکن است قبلاً با واتساپ وب آشنا شده باشید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا در رایانه به واتساپ دسترسی داشته باشید. حالا برای آشنایی با روش‌هایی که می‌توانید مخاطبین را به صورت دستی از طریق اکسل استخراج کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: در رایانه شخصی خود به WhatsApp Web بروید.
برای فرستادن مخاطبین به اکسل یا گوگل، باید به این برنامه‌ها در رایانه دسترسی داشته باشید.

مرحله ۲: شماره‌های گروه را کپی کنید.
هنگامی که به حساب کاربری خود در واتساپ وارد شدید، روی گروهی که می‌خواهید شماره مخاطبین آن را استخراج کنید، کلیک راست کرده و گزینه "Inspect" را انتخاب کنید. اکنون بعد از باز شدن یک پنجره سفارشی جدید به بخش data-x-Items بروید. هنگامی که مخاطبین گروه را پیدا کردید، آنها را انتخاب کنید و سپس بر روی آن کلیک راست کنید. اکنون HTML یا عناصر خارجی را برای استخراج مخاطبین کپی کنید.

مرحله ۳: مخاطبین گروه واتساپ را ارسال کنید.
یک ویرایشگر متن مانند نوت پد را باز کنید. کل موارد را در آن بچسبانید. نمادها و هر چیزی را که نمی‌خواهید به صورت دستی حذف کنید. سپس متن را کپی کنید و اکسل یا ورد را باز کرده و کل موارد را در آن قرار دهید.
 

 


کد مطلب: 56186

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/56186/نحوه-خروجی-گرفتن-مخاطبین-گروه-واتساپ

میگنا
  https://www.migna.ir